Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@17:17:42 GMT

دلیل تیراندازی در خیابان دانشگاه تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۸۹۴۹

دلیل تیراندازی در خیابان دانشگاه تهران اعلام شد

ماموران پلیس یک شرور سابقه‌دار را که اقدام به عربده‌کشی و تخریب وسایل نقلیه شهروندان کرده بود، دستگیر کردند. ماموران یگان امداد فرماندهی انتطامی تهران بزرگ در حال گشت زنی در محدوده خیابان دانشگاه در مرکز تهران بودند که از عربده کشی یکی از اشرار در این محدوده باخبر شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که یکی از اشرار با دو قبضه سلاح سرد در حال عربده کشی بوده و به تعدادی از خودرو‌های سواری نیز خساراتی را وارد کرده است.

در همین راستا نیز وارد عمل شدند، اما فرد شرور بدون توجه به حضور و فرمان پلیس همچنان به عربده کشی و تخریب اموال مردم ادامه دارد و به همین دلیل نیز ماموران با استفاده از سلاح، اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کرده و این فرد را دستگیر کردند.

با انتقال متهم به مقر انتظامی، سوابق این فرد تحت بررسی قرار گرفته و مشخص شد که متهم تا کنون شش بار از سوی دستگاه قضایی تحت تعقیب قرارگرفته و از اشرار سابقه دار است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تهران دلیل تیراندازی تیراندازی تیراندازی پلیس عربده کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6092995

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟