Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در رزمایش بزرگ همدلی مومنانه که در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: این روز‌ها ما شاهد رزمایش مومنانه کارکنان شریف نیروی انتظامی در کشور از جمله خراسان رضوی هستیم. تا به امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ۶ مرحله از این رزمایش را اجرا کرده و حدود ۲۰۰ هزار بسته معیشتی برای افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند، تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: من از این اقدام خیرخواهانه و عمل حسنه این کارکنان صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. این حرکت خداپسندانه توانست تصویر زیبایی از نیروی انتظامی مقتدر توام با رأفت اسلامی به نمایش بگذارد. از طرفی ششمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه بهانه‌ای شد تا با دیدار چهره به چهره با کارکنان شریف نیروی انتظامی خراسان رضوی، از آن‌ها که حقا با تمام ظرفیت خود برای امنیت مردم مشهد تلاش می‌کنند، سپاسگزاری کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه «نیروی پلیس خود را موظف به برقراری امنیت و خدمتگزار شهروندان کشور به عنوان بخشی از جامعه اسلامی می‌داند»، ادامه داد: نیروی انتظامی اگر بیشتر نباشد، دست‌کم دوشادوش سایر اقشار جامعه آنجا که نیاز به حضور جانی و مالی است، حضور پیدا می‌کند. رزمایش بزرگ همدلی مومنانه دلیلی بر این گفته‌های بنده است.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک های مومنانه رزمایش همدلی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد