Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم رودبار جنوب استان کرمان بر لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر کشاورزی برای رفع موانع تولید تاکید شد. خبرگزاری میزان - محمد فرجام طاهری، رئیس دادگستری رودبار جنوب در استان کرمان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان که به منظور مقابله با توزیع بذر‌ها و سموم تقلبی و بررسی نحوه توزیع نهاده‌های کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: شهرستان رودبار جنوب عرصه وسیعی از اراضی کشاورزی را به خود اختصاص داده و سهم عمده‌ای در تولید محصولات کشاورزی در کشور دارد که از این رو برنامه ریزی جدی در این حوزه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن اشاره به خسارت وارده به برخی از کشاورزان منطقه در سال‌های گذشته بر اثر توزیع بذر‌های نامرغوب وتقلبی و دادخواهی آن‌ها در مرجع قضایی خواستار نظارت جدی بر فروشگاه‌های عرضه نهاده‌های کشاورزی شد.
طاهری، اطلاع رسانی و تولید محتوی آموزشی و اطلاعات مورد نیاز تولید کنندگان محصولات زراعی از بستر فضای مجازی و برگزاری جلسات اموزشی را لازم دانست.
در ادامه این جلسه، عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب یادآور شد: کارگروه ویژه نظارت بر فروشگاه‌های کشاورزی در شهرستان تشکیل شده است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد و هچنین تاکید شده است که فروشگاه‌های کشاورزی دارای مسئول فنی باشند.   بیشتر بخوانید: تاکید دستگاه قضایی بر برخورد با متخلفان در حوزه احداث چاه غیر مجاز   انتهای پیام/ برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم کشاورزی دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم کشاورزی دستگاه قضایی کرمان رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کد خبر 6092157

دیگر خبرها

  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت