Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اکثر روستاهای استان اردبیل با مشکل کم آبی و حتی بی آبی روبرو هستند که انتظار می رود بنیاد مستضعفان در حل این مشکل به صورت علمی و کارشناسی چاره اندیشی کند.

آیت الله سیدحسن عاملی روز پنجشنبه 25 شهریورماه در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: روستاهای استان اردبیل وضعیت نامناسبی را در تامین آب سپری می کنند و حتی تانکرهای آبرسانی کفاف نیاز روستائیان را نمی کند و شایسته است مسئولان امر و نهادهای انقلابی در این زمینه آستین بالا بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضرورت توسعه اشتغال خرد و کوچک را یادآور شد و خاطرنشان کرد: وظیفه حاکمیت تامین عزت رعیت است و مهمترین موضوع در این امر ایجاد اشتغال می باشد که با الگوگیری از روش های بین المللی در ایجاد اشتغال خود باید به سمتی حرکت کنیم تا اشتغال زودبازده و خرد در مناطق مختلف شهری و روستایی مورد حمایت قرار گیرد.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر ضرورت احیای کارخانه تسنیم نوش نیر با ظرفیت تولید 100 هزار بطری نوشیدنی بیان کرد: این مجموعه گرفتار بروکراسی دولتی شده و بهتر است بنید مستضعفان در راه اندازی این مجموعه به اشتغال پایدار جوانان این منطقه کمک کند.

عاملی آمار بالای تصادفات در جاده پارس آباد – مشگین شهر را اسباب شرمندگی و خجالت مسئولان دانست و گفت: باید در این مسیر جاده ای ایمن و چهارخطه راه اندازی کنیم تا تلفات کمتری را در این حوزه شاهد باشیم.

وی با قدردانی از ورود نهادهای انقلابی همچون بنیاد مستضعفان و کمیته امداد در تامین سرپناه و ایجاد اشتغال برای گروه های مختلف جامعه اضافه کرد: این نهادها باید به الگوهای جهانی تبدیل شود تا بیش از این مردم ایران و سایر کشورهای منطقه از خدمات این نهادهای انقلابی استفاده کنند.

امام جمعه اردبیل به اوضاع نامناسب شهرداری ها و گرفتاری مالی آنها اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته جذب نیرو در شهرداری ها به حدی بوده که شهرداری ها عمده تلاششان بر پرداخت حقوق پرسنل بوده و کمترین کار عمرانی و خدماتی را انجام داده اند.

عاملی با قدردانی از بنیاد مستضعفان در ورود به محرومیت زدایی در شهرستان های گرمی و خلخال تصریح کرد: در کنار تکمیل پروژه عظیم پایاب سد خدافرین با 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بهتر است نواقصات این پروژه برطرف و این طرح عظیم به سرانجام برسد.

وی همچنین احداث راه آهن اردبیل – پارس آباد را سودمند برای بنیاد مستضعفان معرفی کرد و گفت: هر سرمایه گذاری در این پروژه ورود پیدا کند با توجه به ظرفیت صادراتی و ترانزیتی این خط ریلی از مزایای آن بهره مند خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحران آب در روستاها بنياد مستضعفان استانی اجتماعی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست