Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان میبد یزد از سازش در ۴ پرونده واحد‌های تولیدی این شهرستان به ارزش ۷۰ میلیارد ریال با تلاش شعبه شورای حل اختلاف شهرک صنعتی خبر داد. خبرگزاری میزان - علیرضا حسین بیگی، رئیس دادگستری شهرستان میبد یزد بیان داشت: با تلاش‌های بی شائبه شعبه شهرک صنعتی شورای حل اختلاف در امر خدا پسندانه اصلاح ذات البین، از ورود ۴ پرونده مالی جمعاً به میزان ۷۰ میلیارد ریال به دستگاه قضایی جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و اصلاح ذات البین بین طرفین دعوا از وظایف اصلی شورا‌های حل اختلاف است، اظهار داشت: تلاش برای ایجاد و صلح و سازش بین اصحاب دعوی یک اولویت مهم است و در این زمینه از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد.
حسین بیگی افزود: صلح و سازش در اینگونه از پرونده‌ها علاوه بر کاهش هزینه‌ها برای اصحاب دعوی می‌تواند تاثیر بسزایی در احقاق حق و همچنین دسترسی به نقدینگی در پرونده‌های تجاری داشته باشد.
وی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه و سوق دادن مردم به صلح و سازش موجب کاهش چشمگیر ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی است و علاوه بر آن اختلاف به صورت ریشه‌ای حل می‌شود و با رضایت خاطر و آرامش بیشتر نیز حاصل می‌گردد.
علی باقرپور، دادستان عمومی و انقلاب میبد استان یزد نیز در ادامه ضمن تشکر از زحمات بی شائبه کارکنان مجموعه شورا‌های حل اختلاف عنوان کرد: شورای حل اختلاف شهرک صنعتی میبد به عنوان موفق‌ترین شورای حل اختلاف تجاری استان شناخته شده که نشان از زحمات بی بدیل این مجموعه دارد.
باقرپور تاکید کرد: دستگاه قضا ضمن حمایت از واحد‌های تولیدی و تسریع در رسیدگی به این موضوع از پرونده‌ها بر لزوم رعایت حقوق کارگران و همچنین التزام به مقررات فنی و بهداشتی در کارخانه‌ها نظارت دارد.
لازم به ذکر است روز‌های پنج شنبه حضور مقامات قضایی در شعبه شهرک صنعتی میبد در راستای حل و فصل پرونده‌های سنگین واحد‌های تجاری صورت می‌گیرد.   بیشتر بخوانید: رفع انسداد حساب‌های شرکت «نورد گرم» با ورود دادستانی سمنان   انتهای پیام/ برچسب ها: حمایت از تولید صلح و سازش شورای حل اختلاف یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمایت از تولید صلح و سازش شورای حل اختلاف یزد شورای حل اختلاف شهرک صنعتی صلح و سازش پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل