Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «مجله ورزشی» از کانال آذری شبکه سحر به تحلیل فنی دیدارهای سه نماینده فوتبال ایران در مرحله ماقبل یک هشتم نهایی با حضور کارشناس و پیشکسوت سابق فوتبال ایران یعقوب وطنی اختصاص دارد.

به گزارش برنا؛  بخش های زیادی از این برنامه 50 دقیقه ای اختصاص به فوتبال دارد. دیدار تیم های فوتبال استقلال، تراکتور سازی و پرسپولیس ایران با حریفان آسیایی شان به ترتیب الهلال و النصر از عربستان و استقلال تاجیکستان که به حذف دو نماینده نخست کشورمان و صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مجله ورزشی» با پخش گوشه هایی از این رقابت ها ضمن دعوت از یعقوب وطنی فوتبالیست آذری و باسابقه ایران تلاش دارد تا علاوه بر تحلیل فنی رقابت ها، مخاطبان آذری زبان ساکن در جمهوری آذربایجان را با حال و هوای این روزهای فوتبال ایران و جهان آشناتر کند.

در قسمت دیگر برنامه کلیپی از گلزنی های کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی پخش می شود و در بخش پایانی برنامه نیز رقابت های اتومبیل رانی فرمول یک و رقابت های تنیس اپن آمریکا که با قهرمانی «مدودف» همراه شد، از «مجله ورزشی» پخش می شود.

«مجله ورزشی» جمعه 26 شهریور ساعت 21:30 به وقت تهران با اجرای رامتین امن گستر و تهیه کنندگی مهدی منظوری بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال دیدار تیم های فوتبال ایران عربستان استقلال پرسپولیس رقابت ایران و جهان کریستیانو رونالدو جام باشگاه های آسیا کانال آذری شبکه سحر مجله ورزشی نمایندگان ایران مجله ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز

در پایان رقابت های بین المللی اسکواش قطر جونیور که در رده های سنی مختلف برگزار شد، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

به‌گزارش ایسنا، در پایان مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور که در دوحه قطر برگزار شد، ورزشکاران ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف حریفی از کویت رفت و موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد. همچنین  در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از پاکستان رفت و با شکست این اسکواش باز در جایگاه سوم قرار گرفت.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال  برای کسب مقام سومی با ورزشکاری از کویت رقابت کرد و این دیدار را واگذار کرد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف ورزشکاری از کویت رفت و شکست خورد.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و قطر حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد