Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طاهری نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی نروژ با بیان این مطلب افزود: ان شاالله که با بهترین مدال به کشور بر می‌گردم. البته حریفان بسیار سختی در مسابقات دارم. حریفان اصلی ام از کشور‌های روسیه و صربستان و اوکراین هستند که تقریباً همه آن‌ها مدال آوران المپیکی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره قبلی مسابقات جهانی که سال ۲۰۱۹ در کشور قزاقستان برگزار شد، نتوانستم مدال بگیرم، اما در این مسابقات با بهترین رنگ مدال به کشور باز می‌گردم.

وی در مورد تمریناتش گفت: اردوی بسیار خوب و سنگینی را برگزار کردیم. البته در هر دو مرحله از اردویی که برگزار شده است، فشار بسیار خوبی به کشتی گیران آمد. یک مرحله دیگر از اردو تا اعزام به مسابقات جهانی نروژ باقی مانده است که امیدوارم در این اردو به بالاترین میزان از آمادگی برسیم.

وی در خصوص برنامه‌های خود در اردوی تیم ملی گفت: تمامی تمرینات که مربیان می‌دهند را با دقت هرچه بیشتر انجام می‌دهم، اما من به شخصه  بر روی یک سری نقاط ضعفم که در مسابقات مختلف مشخص شده بود تمرکز کافی دارم و سعی می‌کنم با کمک مربیان این ضعف‌ها را برطرف کنم.

طاهری در مورد حضور مربیان سازنده در اردوی تیم ملی گفت: به نظر من این حضور کار بسیار مثبتی است که انجام شده و انگیزه برای دیگر مربیان کشور است. اینکار به مربیان سازنده کمک می‌کند تا با حضور در کنار بزرگانی، چون محمد بنا تجربیات خوبی کسب کنند و این تجربیات را به شهر‌های خود ببرند.

طاهری در مورد مسابقات انتخابی گفت: من در تمامی فرآیند‌هایی که فدراسیون کشتی برگزار کرده بود حضور داشتم و با توجه به قهرمانی در جام‌های تختی و وهبی امره، دوبنده تیم ملی را از آن خود کردم.

رامین طاهری در خصوص حضورش در لیگ برتر کشتی که بعد از مسابقات جهانی برگزار خواهد شد گفت: فعلاً با تیم خاصی صحبت نکرده ام و تمام تمرکزم را روی مسابقات جهانی گذاشته ام تا بتوانم کشتی خوبی بگیرم.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی مسابقات جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند

میخایین لوپز کوبایی در 41 سالگی در حالی به کشتی برگشته و در المپیک 2024 نماینده 130 کیلوی کشتی فرنگی کوباست که این مرد یک اسطوره بی نظیر در کشتی دنیا محسوب می شود و می توانست رکوردی بهتر از الکساندر مدوید و الکساندر کارلین در کشتی دنیا داشته باشد.

به گزارش طرفداری، رقیب امین میرزازاده در المپیک پاریس، از سال 2005 در مسابقات جهانی شرکت کرده و در 12 حضور خود در المپیک و مسابقات جهانی 9 طلا و 3 نقره گرفته است. او در 4 المپیک 2008 پکن، 2012 لندن، 2016 ریو و 2020 توکیو 4 مدال طلا گرفته و حالا در صدد کسب پنجمین طلای المپیک است.

نکته جالب این که لوپز در این مدت 7 دوره از مسابقات جهانی را از دست داده است. او که از المپیک ریو به بعد تنها در المپیک ها حضور دارد، در مسابقات جهانی 2013، 2017، 2018، 2019، 2021، 2022 و 2023 غیبت داشته و به همین علت هفت مدال را از دست داده که با توجه به غیبت او در سالهای 2017 تا 2019 و سپس قهرمانی در المپیک 2020 حداقل در این سه سال می توانست 3 مدال طلای جهانی داشته باشد.

امین میرزازاده حالا با چنین رقیب بزرگی در المپیک روبرو خواهد شد. مردی که در 41 سالگی آن قدر قدرتمند است که از اسکار پینو، دیگر مرد کوبایی در این وزن که همواره مدعی مدال در جهان است، به راحتی عبور کرده و برای کسب پنجمین مدال طلای خود در این آوردگاه بزرگ چنگ و دندان نشان می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ناکامی خدمتی از صعود به فنیال در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم