Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@01:36:45 GMT

وزارت خارجه روسیه واشنگتن را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۸۰۷

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که نسبت به آنچه دخالت آمریکا در انتخابات این کشور عنوان شده است، اقداماتی را اتخاذ خواهد کرد. ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه هشدار داد که اقداماتی را برضد آمریکا به دلیل آنچه «دخالت در انتخابات» عنوان شده است، انجام خواهد داد.

وزارت خانه مذکور همچنین یادآور شد که موضع خود را درباره دخالت در امور داخلی این کشور برای وزارت خارجه آمریکا مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام این وزارتخانه، مسکو شواهدی «غیر قابل انکار» در مورد نقض قوانین روسیه توسط پلتفرم‌های اینترنتی آمریکایی در رابطه با انتخابات آینده در روسیه را در دست دارد.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در جریان جلسه توجیهی خود گفت: همانطور که می‌دانید، صبر طرف روسی که تا کنون از ایجاد موانع در برابر تجارت آمریکا در روسیه خودداری کرده است، نامحدود نیست.

مسکو همچنین متعهد شد که به مداخله «غیرقابل قبول» در امور داخلی این کشور در رابطه با گزارش پارلمان اروپا در مورد انتخابات روسیه «شدیدا پاسخ» خواهد داد.

گزارش مذکور پیشتر در روز پنجشنبه منتشر شده بود و در آن ادعا شده بود که اتحادیه اروپا باید «تلاش روسیه و چین را برای تضعیف دموکراسی در سراسر جهان و بی ثبات کردن نظم اروپایی ایجاد موازنه کند».

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین روز گذشته به خبرنگاران گفت که مسکو این گزارش را به دلیل عدم تماس برای برقراری گفتگو و حل اختلافات موجود از طریق ارتباط، تأسف انگیز می‌داند. منبع: مهر برچسب ها: وزارت خارجه روسیه ، واشنگتن ، تهدید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزارت خارجه روسیه واشنگتن تهدید وزارت خارجه خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند

پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی به علت حوادث قبل از جنگ غزه، از سوی آمریکل ناقض حقوق بشر شناخته شدند.

به گزارش میزان، طبق گزارش تایمز اسرائیل و بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا پنج واحد از ارتش اسرائیل مسئول «نقض فاحش حقوق بشر» در حوادث بیرون از غزه شناخته شدند.

بر این اساس حوادثی که وزارت خارجه آمریکا به آن اشاره دارد مربوط به کرانه باختری و قبل از تحمیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه است.

ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این راستا مدعی شده است که چهار واحد از آن‌ها تخلفات را جبران کردند درحالیکه اسرائیل در رابطه با واحد پنجم اطلاعات اضافی ارائه کرده و گفتگو‌ها در اینباره ادامه دارد.

گفتنی است این اظهار نظر درحالی است که آمریکا تصمیم به خودداری از تحریم واحد پنجم به نام نتسح یهودا گرفته است.  

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم