Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،کتاب «نگاهبان»، پنجاه خاطره از نیرو‌های نگهدارنده اسیران عراقی در ایران به قلم نسرین ساداتیان و با همکاری اصغر عزیزی در انتشارات سوره  مهر منتشر شد.

این کتاب، خاطراتی از اردوگاه‌های اسرای عراقی را در ایران توصیف می‌کند که نگهبانان و فرماندهان، روایتگر وقایع این اردوگاه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

پشت پرده ارتباط آمریکا با جهان را در «زمامداری توحش» بخوانید

اصغر عزیزی، عضو کمیسیون نگهداری از اسیران عراقی، واسطه آشنایی و گردآوری اطلاعات و مصاحبه نویسنده با نیرو‌های نگهدارنده اسرای عراقی در دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری می‌شود و اسرا ساعت‌های زیادی خاطراتشان را بیان می‌کنند و نویسنده تمام روایت‌ها را ضبط می‌کند و گاهی پرسش‌هایی مطرح می‌کند که راوی با کمک عزیزی جواب می‌دهد.

پس از گذشت روز‌ها و هفته‌ها، گفت وگو‌ها گرم‌تر از روز‌های قبل ادامه پیدا می‌کنند، هرچند گذشت زمان، جزئیات را از یاد راوی می‌برد اما کتاب به خوبی نشان می‌دهد در اردوگاه‌های اسیران عراقی در ایران چه گذشته است و مسئولان این اردوگاه‌ها چه رفتاری با اسیران عراقی داشته اند.

نویسنده بعد از یک سال گفت وگو با نیرو‌های نگهدارنده اسیران عراقی خاطرات کوتاه آن‌ها را می‌نویسد و با مشورت عزیزی برای چاپ آماده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب سوره مهر اسیران عراقی اردوگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان

ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد