Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، موسی خلیل الهی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت های اصلی دستگاه قضایی است، اظهار کرد: در راستای سهولت امور و کاهش مراجعات به واحدهای قضایی بخشی از خدمات توسط دفاتر خدمات الکترونیکی انجام می شود. 

وی افزود: در کنار اجرای بخشی از خدمات قضایی به صورت الکترونیکی به منظور کاهش هزینه های ناشی از رفت و آمد و جلوگیری از سردرگمی خانواده‌های زندانیان با استفاده از ظرفیت های موجود در دفاتر خدمات قضایی سطح استان، تمهیدات لازم را برای ملاقات خانواده‌های زندانیان از طریق ویدئو کنفرانس تا آخر شهریور ماه فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: موضوع ملاقات خانواده زندانیان به صورت ویدئو کنفرانس برای اولین بار در کشور در آذربایجان شرقی محقق می شود.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان دادگستری دادگستری کل استان آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان دادگستری دادگستری کل استان آذربایجان شرقی انجمن حمایت از خانواده زندانیان دادگستری دادگستری کل استان آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

آب و هوای این استان به طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است.

 

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی