Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@07:10:45 GMT

پشت پرده ملاقات سیدجلال حسینی با حبیب کاشانی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۶۹۴

پشت پرده ملاقات سیدجلال حسینی با حبیب کاشانی

دیدار و ملاقات سیدجلال حسینی با حبیب کاشانی ارتباطی به تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس ندارد.

به گزارش طرفداری، سیدجلال حسینی روز قبل عکسی را در صفحه خود منتشر کرد که نشان از ملاقات او با حبیب کاشانی داشت. همین تصویر باعث شد برخی مدعی شوند سیدجلال با این عکس خواسته حمایت خود را از حبیب کاشانی برای حضور در باشگاه به عنوان مدیرعامل اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعاها در حالی صورت گرفته که سیدجلال رابطه خوبی با مدیران فعلی باشگاه داشته و به رغم دستمزد پایین نسبت به سایر بازیکنان و طلب ۴۰ درصدی اش از باشگاه (۲۰ درصد فصل قبل و ۲۰ درصد پیش پرداخت این فصل) نه تنها کوچکترین اعتراضی به شرایط موجود نداشته بلکه از رخ دادن هرگونه اعتصاب تمرینی نیز جلوگیری کرده است.

به هر روی همین قدر بدانید ملاقات بین سیدجلال و حبیب کاشانی هیچ ارتباطی با مدیریت کاشانی در باشگاه پرسپولیس ندارد و یک دیدار دوستانه بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حبیب کاشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در عملیات جستجوی بیش از ۵ ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.
روح الله فدائی افزود: گروه های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین جسد فرد را پیدا می‌کنند، که شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است.
وی از شهروندان خواست هرگز بدون تجهیزات مناسب یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاعات نداشته باشند و حتما به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

دیگر خبرها

  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد