Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@21:08:32 GMT

افت و خیر بازار سکه و طلا در پایان تابستان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۷۳۰

خبرگزاری آریا - این هفته از شهریورماه، قیمت طلا و سکه با نوسانات اندکی همراه بود که ناشی از تغییرات قیمت انس جهانی و دلار بود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، قیمت طلا و سکه در اولین روز از هفته گذشته با پیروی از افت بهای طلای جهانی در روز جمعه و افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به 12 میلیون و 146 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت سکه تمام طرح قدیم 11 میلیون و 602 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید 12 میلیون و 146 هزار تومان بود.
در بازار طلای روز شنبه هر گرم طلای 18 عیار، یک میلیون و174 هزار و 900 تومان قیمت داشت. نیم‌سکه، شش میلیون و 100 هزار تومان در بازار معامله شد و قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و 700 هزار تومان و دو میلیون و 300 هزار تومان است.
روز یکشنبه اما قیمت طلا و سکه بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی و با پیروی از افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به 12 میلیون و 87 هزار تومان رسید. قیمت طلا همچنین با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در رقم 1787 دلار ثابت ماند.
قیمت سکه تمام طرح قدیم 11 میلیون و 552 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید 12 میلیون و 87 هزار تومان بود. در بازار طلای این روز هر گرم طلای 18 عیار، یک میلیون و 167 هزار و 300 تومان قیمت داشت. نیم‌سکه، شش میلیون و 50 هزار تومان در بازار معامله شد، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و 650 هزار تومان و دو میلیون و 298 هزار تومان است.
قیمت طلا و سکه روز دوشنبه بر خلاف رشد بهای طلای جهانی، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به کانال 11 میلیون تومانی بازگشت و رقم 11 میلیون و 892 هزار تومانی را به ثبت رساند. همچنین قیمت سکه تمام طرح قدیم 11 میلیون و 349 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید 11 میلیون و 892 هزار تومان یود.
در بازار طلای دوشنبه هر گرم طلای 18 عیار، یک میلیون و 153 هزار و 400 تومان قیمت داشت. نیم‌سکه، شش میلیون تومان در بازار معامله شد، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و 600 هزار تومان و دو میلیون و 260 هزار تومان به فروش رسید.
سه‌شنبه هفته گذشته قیمت طلا و سکه با نوسانات اندک و برخلاف رشد بهای طلای جهانی و با پیروی از رشد نرخ ارز، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به 12 میلیون و 2 هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام طرح قدیم نیز 11میلیون و 499 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید 12 میلیون و 2 هزار تومان بود.
هر گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 164 هزار تومان قیمت داشت. نیم‌سکه، شش میلیون و 50 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و 604 هزار تومان و دو میلیون و 261 هزار تومان ثبت شد.
قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه دوباره وارد کانال 12 میلیون تومانی شد و بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی و با پیروی از افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به 11 میلیون و 934 هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام طرح قدیم 11 میلیون و 499 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید 11 میلیون و 934 هزار تومان بود. هر گرم طلای 18 عیار، یک میلیون و 154 هزار و 800 تومان قیمت داشت. نیم‌سکه، شش میلیون تومان در بازار معامله شد، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و 568 هزار تومان و دو میلیون و 250 هزار تومان بود.
آخرین روز از هفته، قیمت طلا و سکه تحت تاثیر کاهش بهای جهانی طلا و افزایش نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت نیم سکه به شش میلیون تومان رسید.
قیمت سکه تمام طرح قدیم 11 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید 11 میلیون و 740 هزار تومان بود. در بازار طلای این روز هر گرم طلای 18 عیار، با قیمت یک میلیون و 147 هزار و 324 تومان به ثبت رسید. نیم‌سکه، شش میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار گرفت، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و 550 هزار تومان و دو میلیون و 200 هزار تومان بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید قیمت سکه تمام طرح قدیم 11 میلیون تومان در بازار معامله شد هزار تومان و دو میلیون گرم طلای 18 عیار هزار تومان رسید بهای طلای جهانی تومان قیمت شش میلیون تومان هزار تومان قیمت طلا و سکه بازار طلای یک میلیون 12 میلیون قیمت ربع نیم سکه نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در ماه ژانویه و بعد از شکست تلخ 5-3 ‏مقابل ویارئال با هواداران بارسا خداحافظی کرد و گفت در پایان فصل ‏جدا خواهد شد. اما در روزهای اخیر بعد از مذکراتی طولانی با خوان ‏لاپورتا و دیگر اعضای هیات‌مدیره باشگاه، روز چهارشنبه بارسا رسما ‏اعلام کرد که ژاوی به ماندن راضی شده و او دست‌کم تا پایان مدت ‏قراردادش یعنی تابستان 2025 سرمربی تیم خواهد بود. ‏

روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، امروز از قول‌هایی پرده برداشت که ‏خوان لاپورتا برای راضی کردن ژاوی به او داده است. این روزنامه ‏می‌گوید دو طرف به صراحت از انتظارهایشان گفتند ولی ژاوی ‏درخواستهای واضحی داشت و به لاپورتا گفت اگر تضمینی دریافت ‏نکند که این درخواستها عملی می‌شود نمی‌تواند ادامه بدهد. ‏

اولین قول لاپورتا به ژاوی، تقویت تیم در پستهای مد نظر او است. ‏ژاوی می‌گوید به خصوص در خط میانی نیاز به بازیکن دارد و به دنبال ‏بازی‌سازی داینامیک است. او یک مهاجم چ‌پا هم از لاپورتا خواسته و ‏از او قول گرفته است. ‏

اسپورت می‌گوید لاپورتا در نهایت به ژاوی قول می‌دهد که امسال ‏تابستان چند خرید بزرگ و درجه‌یک داشته باشد. ‏

در این گزارش اشاره شده که ژاوی خطاب به لاپورتا گفت با توجه به ‏مشکلات مالی شدید باشگاه مطمئن نیست که لاپورتا توان اجرای این ‏قول را داشته باشد. اما رئیس باشگاه به ژاوی گفت با اجرایی شدن ‏قرارداد با نایک به عنوان اسپانسر باشگاه مبلغ قابل توجهی به درآمد ‏بارسا اضافه می‌شود و علاوه بر این فروش چند بازیکن مازاد دست ‏باشگاه را برای خرید ستاره‌های گران‌قیمت باز می‌کند.  ‏

دیگر خبرها

  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن