Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل با وجود عدم واکسینه شدن در برابر بیماری کووید، از حضورش در نشستهای مجمع عمومی سازمان ملل طی روزهای آینده در نیویورک خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل در صحبتهایی که در یک رسانه اجتماعی ایراد کرد، گفت: هفته آینده من در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خواهم بود و در روز سه شنبه در آنجا سخنرانی افتتاحیه ایراد خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولسونارو در ادامه این اظهاراتش گفت: این یک سخنرانی آرام، بسیار واقعگرا و متمرکز بر مسائل مورد توجه ما خواهد بود. او بیان کرد که به بحث در خصوص رویکرد برزیل در قبال همه گیری کروناویروس، کشاورزی، تجارت و انرژی کشورش خواهد پرداخت.

روز چهارشنبه دفتر شهردار نیویورک در نامه‌ای به مجمع عمومی سازمان ملل به طرح چند خط مشی پرداخت که شامل این است که نمایندگان برای حضور در تالار مناظره مجمع عمومی باید مدرک انجام واکسیناسیون ارائه دهند؛ اقدامی که پرسشهایی درخصوص شرکت حضوری بولسونارو در این مجمع مطرح ساخت.

در این نامه که به امضای کمیسیونر سلامت شهر نیویورک رسیده عنوان شده که تالار مناظره سازمان ملل به عنوان یک "مرکز کنوانسیون" دسته بندی شده به این معنی که همه شرکت کنندگان در آن باید همچون دیگر مردمی که در دیگر فعالیتهای مربوط به فضاهای سربسته این شهر شرکت می‌کنند، واکسینه شده باشند.

ساعاتی بعد آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل گفت نمی‌تواند این الزام را به سران دولتها تحمیل کند.

بولسونارو که سال گذشته میلادی مبتلا به ویروس کرونا شد گفته است "آخرین برزیلی" خواهد بود که واکسینه می‌شود.

برزیل که جمعیتی 213 میلیون نفری دارد، در رده چهارم میزان تزریق دوزهای واکسن در جهان طبق داده‌های پایگاه Our World in Data محسوب می‌شود.

اما رئیس جمهور این کشور تاکنون از تزریق واکسن کرونا خودداری و عنوان کرده هم اکنون در برابر بیماری ایمن است زیرا میزان آنتی بادی در بدنش "بالا است".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژایر بولسونارو برزيل مجمع عمومی سازمان ملل مجمع عمومی سازمان ملل رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی محمدی در سفر یک روزه به شهرستان بشاگرد، با حضور در نشست دادگستری این شهرستان افزود: راه میناب به بشاگرد در ۷ نقطه نیاز به پل دارد ، زیرا با هر سیلاب مسیر بسته می‌شود.
وی گفت: این موضوع در نشست با رئیس قوه قضائیه در بندرعباس بررسی می شود.

بیشتر بخوانید؛ لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
رئيس سازمان زندان های کشور گفت: نبود اداره اسناد و املاک مشکل دیگر شهرستان بشاگرد است و مردم اکنون برای رسیدگی به این امور به شهرستان جاسک مراجعه می کنند.
غلامعلی محمدی افزود: نیاز است سازمان ثبت املاک و اسناد نسبت به استقرار آن در بشاگرد اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس