Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل از دست پر بنیاد مستضعفان در استان خبر داد و گفت: اعتبارات مهم و بزرگی به پروژه‌های بزرگ استان تخصیص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، اکبر بهنامجو صبح امروز در تشریح سفر دو روزه نهادهای مهم و بزرگ کشوری در اردبیل اظهار داشت: تکمیل سد عمارت از طریق 100 میلیارد تومان فاینانس توسط بنیاد مستضعفان تأمین خواهد شد که این خبر خوبی برای مردم استان و علی‌الخصوص گرمی است که در دهه فجر آماده بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آغاز عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی فرودگاه اردبیل به نتیجه رسیده و راه‌اندازی فرآیند روشنایی از باند اصلی فرودگاه بهره‌برداری خواهد شد که این موضوع نیز یکی از دستاوردهای سفر دو روز گذشته است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه بدون توجه به مطالبات پیمانکار ریل‌گذاری می‌شود تا سرعت این پروژه نیز شتاب بگیرد که این موضوع نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی و تلاش‌های انجام یافته شایسته تقدیر و قدردانی است.

بهنامجو بیان کرد: ادامه کار سد تازه‌کند با 200 میلیارد ریال اعتبار از طریق بنیاد مستضعفان تأمین و در اختیار این پروژه قرار می‌گیرد که این موضوع نیز به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: احداث 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان به تناسب سهمیه شهرهای مختلف استان و پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض توسط بنیاد مستضعفان نیز در این زمینه از اهم مواردی بود که مطرح شد تا در 18 ماه آینده این پروژه به پایان برسد و خانواده‌های نیازمند از سرپناه مناسب برخوردار شوند.

استاندار اردبیل ادامه داد: کمک به مجتمع آبرسانی موران و پرداخت 30 میلیارد تومان منابع برای توانمندسازی و محرومیت‌زدایی در خلخال از دیگر تعهدات بنیاد مستضعفان است که به درخواست نماینده خلخال و کوثر قرار شد تعیین تکلیف کارخانه نئوپان انجام شده و افراد بیکار این کارخانه در مجموعه‌ها و واحدهای تولیدی دیگر مشغول به کار شوند.

رئیس بنیاد مستضعفان با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل دیدار کردتعهدات طرح‌های مهم استان اردبیل از سوی بنیاد مستضعفان اجرایی می‌شودفتاح: عملیات روسازی راه‌آهن اردبیل - میانه در موعد مقرر به اتمام می‌رسد

داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل نیز در ادامه گفت: در حال حاضر اجرای یک هزار و 600 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در استان در حال اجراست و تلاش و جدیت ما بر این است تا این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های اشتغال‌زا بسترها و زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است که از اهم آن‌ها می‌توان به شتاب‌بخشی به عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی، عمران روستایی و بهداشت و درمان، تامین زیرساخت‌های راه، فرودگاه، راه‌آهن و توسعه تاسیسات گردشگری اشاره کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: پروژه‌های راهسازی و تکمیل چهارخطه‌سازی این پروژه‌ها در تمامی شهرستان‌ها در حال اجراست و 3 هزار میلیارد ریال منابع برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یافته و در کنار آن ها نسبت به توسعه و ایمن‌سازی جاده‌ها نیز اقدامات لازم انجام یافته است.

شایقی بیان کرد: درصدد هستیم امسال بدون محدودیت راه‌آهن اردبیل را تأمین اعتبار کرده و مراحل پایانی پروژه‌ را با قوت پیش ببریم که در این زمینه برنامه و بودجه تسهیلات مورد نیاز را از محل فاینانس داخلی بانک ملی تأمین‌ می‌کند که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: درصدد هستیم ردیف اعتباری پروژه‌ را به محض اتمام خط ریلی اردبیل - میانه این پروژه تأمین و فاز جدید را شروع کنیم که به همین منظور برای توسعه اقتصادی و توسعه اشتغال خانواده‌ها برنامه‌ای اساسی و مدون اجرایی شود که 629 روستای استان جزو این موارد قرار گرفته است.

انتهای پیام/140/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان پروژه ها راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند