Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان برگزارکننده مسابقه طراحی «دروازه دانش» با بیان اینکه مسابقه طراحی دروازه‌ای برای ورود به عرصه فناور محور در مقیاس فراشهری برگزار شد، گفت: این مسابقه به همت دانشگاه صنعتی اصفهان و توسط زنجیره فرهنگی ایوان برگزار شد.

اندیشه مشیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سابقه طراحی «دروازه دانش» با هدف اتصال دو پهنه  منطقه تجارت فناوری و نوآوری در سایت دانشگاه و نمایش قدرتمند محصولات فناورانه و نوآورانه و تلاش برای دستیابی به بازارهای جهانی و رقابت در عرصه های بین المللی جهت رسیدن به طرحی نوین و منحصر به فرد برای دروازه نمایشگاهی فناوری و نوآوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر عامل زنجیره فرهنگی ایوان گفت: مسئله اصلی، طراحی پلی ارتباطی بود که ضمن اتصال دو پهنه منطقه تجارت فناوری و نوآوری و تداوم عملکرد نمایشگاهی در کسوت یک المان شاخص شهری نیز ظاهر شده و فراتر از آن خود را به عنوان دروازه ای برای ورود به عرصه ای فناور محور در مقیاس فراشهری معرفی کند.

به گفته مشیری، امروزه توجه به تجارت، فناوری و نوآوری در زُمره استراتژی‌های اصلی کشور ایران و جهان به حساب می آید و در جهت پر کردن خلأ بین دانش، تولید و عرضه و درنتیجه نظام‌مند کردن فرآیند تبدیل ایده به محصول و تجاری‌سازی محصول در زمینه فناوری، نوآوری و صنعت، الزامی است مکانی با مأموریت تجارت فناوری و نوآوری ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در این راستا دانشگاه صنعتی اصفهان درصدد است در محدوده ای به مساحت ۷۰ هکتار در کنار دانشگاه صنعتی و در مجاورت آزادراه دانشگاه صنعتی، این مکان را با طراحی بی‌نظیری ایجاد کند.

 مدیر عامل زنجیره فرهنگی ایوان اظهار کرد: منطقه تجارت فناوری و نوآوری به دنبال گذار از اقتصاد مبتنی بر صنعت به اقتصاد مبتنی بر اندیشه و خرد در عصر پساصنعت بوده و ایده ایجاد این منطقه با توجه به لزوم استفاده از فناوری های نوین با تکیه ‌بر ایده های نو خلاقانه پژوهشگران در حوزه های مختلف علم و فناوری شکل‌گرفته است.

مشیری با بیان اینکه این مسابقه با داوری کامران افشار نادری، محمدسعید ایزدی، داراب دیبا، پیمان صالحی، علیرضا قاری قرآن، محمدرضا قانعی و پرشیا قره گوزلو و همکاری علی خدادادی، مدیر مسابقه انجام پذیرفت، خاطرنشان کرد: این مسابقه طبق برنامه مصوب، یک مرحله ای و با تقسیم به دو بخش داوری برگزار شد.

وی افزود: پس از دریافت ۱۰۱ اثری که در قالب انفرادی، گروهی و یا شخص حقوقی به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود، فرایند بررسی آغاز و بخش اول داوری صورت پذیرفت و در نهایت ۱۷ اثر به بخش دوم داوری راه یافتند.

برگزارکننده مسابقه طراحی «دروازه دانش» گفت: رتبه نخست این مسابقه به طرح محمد رسول موسی پور، هاله زنگی آبادی، رویا حاج علیزاده، رتبه دوم به طرح احسان حسینی، الهام گرامی زاده، سعید تاجی، صبا سالم و علی گرجیان اهدا شد. همچنین رتبه سوم به طرح پارمیدا آذینی، پرنیا آذینی، علی همت بلند لطفی، فرزانه شهریاری، مهسا مظهری و نسیم قلیج خانی رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان تجارت فناوری و نوآوری دانشگاه صنعتی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازسازمان امور دانشجویان، رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان اعلام شد. المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در ۳ حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال در ۳ سطح /دانشگاهی، استانی و ملی/

۱- دیجیتال «فیفا۲۰۲۴، E-football»،

۲- فیجیتال «مینی فوتبال فیجیتال، مینی بسکتبال فیجیتال»

۳- حرکتی «kinect» «دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، رزمی»

ورزش‌های رباتیک در ۲ سطح / استانی، ملی/

۱- مسابقات ربات‌های واقعی «مسابقه خودروهای خودران، مسابقه فوتبال اندازه کوچک، مسابقه دوی ربات‌های انسان نما»

۲- مسابقات شبیه سازی «مسابقه شبیه سازی فوتبال ۳ بعدی، مسابقه شبیه سازی خودروهای خودران»

۳- مسابقات لیگ نوآوری و خلاقیت «طراحی و ساخت ربات‌های صخره نورد، شناگرو ایده‌های آزاد»

فناوری و نوآوری در ورزش

۱- تحلیل های عملکردی در سطح ملی «تحلیل داوری صحنه های ورزشی، پیش بینی درصد مالکیت توپ در مسابقه، تحلیل بیومکانیکی و آسیب شناسی فعالیت ورزشی»

۲- طراحی و برنامه‌نویسی در دو سطح استانی و ملی «طراحی اپلیکیشن ورزشی، طراحی صنعتی محصول ورزش، شبیه سازی الکترونیکی ابزار ارزیابی در ورزش»

ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی با امکان ثبت نام کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

کد خبر 6090902

دیگر خبرها

  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین