Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به فاضلاب اهواز اختصاص یافت،گفت: تاکنون شهرستان‌های کارون و باوی ردیف اعتباری ویژه فاضلاب نداشتند که برای اولین بار برای این شهرستان‌ها اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مسئولان باید جهت حل مشکلاتی که در سال‌های گذشته برای مردم ایجاد شده، برنامه ریزی به موقع داشته باشند و در شهر‌های اهواز، کارون، ویس، ملاثانی، شیبان و حمیدیه مردم در بخش حوزه زیرساختی مانند آب و فاضلاب دچار مشکل هستند است.

یوسفی بیان داشت: نبود هماهنگی بین دستگاه‌ها و به طور ویژه بین شهرداری و آبفا و مسئولان شهری مانند فرمانداری در ایام گذشته باعث می‌شد تا با یک بارندگی جزیی زندگی مردم به زیر آب و فاضلاب برود و این نشان می‌دهد که پاسکاری بین شرح وظایف دستگاه‌ها برای مردم تکراری شده و نهاد‌های حاکمیتی مانند فرمانداری‌ها نیز که باید جلسات را جهت هماهنگی برگزار کنند، هیچ گونه اقدامی نداشته اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: بودجه‌های خوبی علاوه بر ۵۰ میلیون یورو عنایت مقام معظم رهبری برای بحث فاضلاب استان اختصاص یافت و مجلس گذشته به اشکالی در این ۵۰ میلیون یورو اختصاص یافته توجه نکرده بود و در بودجه سال ۱۳۹۹ قیمت دلار را ۱۷۰ هزار ریال در نظر گرفته بودند.

این مقام مسئول گفت: باتوجه به برداشت مازاد دولت از صندوق توسعه ملی ۵۰ میلیون یورو دوم حذف شد و با پیگیری‌های انجام شده امسال هشت هزار میلیارد ریال به فاضلاب اهواز اختصاص یافت.

او ادامه داد: برای اتمام پروژه‌های فاضلاب اهواز بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال نیاز است، اما برای نقاط بحرانی و تکمیل زنجیره ایستگاه‌های پمپاژ و خطوط اصلی فاضلاب این مبلغ‌ها کفایت می‌کند چراکه باید در یک بازه یک تا ۲ ساله انجام شود و اگر بیش از این مبلغ اعتبار داده شود نمی‌توان آن را جذب کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات فاضلاب فاضلاب شهری اختصاص یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی