Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: چین‌تایپه نسبت به تیم‌های که تا کنون با آن‌ها مسابقه داشتیم، عملکرد بهتری در مسابقات داشت. خبرگزاری میزان - بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر چین‌تایپه و صعود به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال آسیا، افزود: چین‌تایپه نسبت به تیم‌های که تا کنون با آن‌ها مسابقه داشتیم، عملکرد بهتری در مسابقات داشت و با توجه به این‌که این دیدار برای صدرنشینی بود، اهمیت ویژه‌ای برای دو تیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم ایران در این مسابقه، تصریح کرد: بازیکنان ایران سرویس‌های قدرتمندی در این مسابقه زدند و در ست نخست تیم حریف را به خوبی کنترل کردند و اجازه بازی به این تیم ندادند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: چین‌تایپه در ست دوم به مراتب بهتر از ست نخست بازی کرد و بازیکنان ایران را تحت فشار قرار داد، اما عملکرد ملی‌پوشان به گونه‌ای بود که این تیم در نهایت نتیجه را واگذار کرد.

وی با بیان اینکه در ست سوم تسلط تیم ایران بر مسابقه کامل شد، گفت: بازیکنان ایران با سرویس‌های قدرتمند موفق به دور کردن توپ از پاسور این تیم شدند تا چین‌تایپه موفق به انجام کار‌های ترکیبی که از ویژگی‌های والیبال شرق آسیاست، نشود.

عطایی تاکید کرد: در مجموع در این مسابقه تیم ایران با سرویس و دفاع خوب ویژگی تهاجمی حریف را مهار کرد و مهاجمان با حملات مناسب جریان بازی را به نفع ایران حفظ کردند.

وی با یادآوری اینکه والیبال تایپه در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است، ادامه داد: تیم ملی والیبال چین‌تایپه در بازی‌های آسیایی اندونزی به مقام سوم دست یافت، ایران هم قهرمان شد، اما سومی تاپیه نشان از رشد و توسعه والیبال این کشور در قاره آسیا داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره مسابقه ایران در مرحله نیمه‌نهایی هم گفت: هنوز حریف ایران مشخص نیست، اما بر اساس توانمندی حریف تحلیل و ارزیابی‌های مناسب را در اختیار بازیکنان قرار خواهیم داد تا انشاالله با یک پیروزی دیگر به دیدار نهایی راه یابیم و مردم ایران را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: والیبال قهرمانی آسیا| کاظمی امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل چین‌تایپه

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال بهروز عطایی والیبال قهرمانی آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال بهروز عطایی والیبال قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال چین تایپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در جریان برگزاری رقابت های تور جهانی جوانان که در زمین های تنیس آسایش مازندران در حال برگزاری است، بازیکنان راه یافته در مرحله یک چهارم نهایی برای رسیدن به جمع ۴ تنیسور برتر با هم دیدار کردند.

در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری، دانیال مشتاقی فر، کیارش حنیفی و سام پازوکی با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی ، کیمیا ثاقب تهرانی ، ملینا عباس زاده و هانا سلطانی جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی و مهراد منصوری- بردیا شریفی به فینال دونفره رسیدند و در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی به‌ همراه بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به این مرحله راه یافتند.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6089701

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی