Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته خود که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: دولت باید با "دیپلماسی اقتصادی" بین‌المللی و با سامان بخشی جدید و با استفاده از ظرفیت‌ کشورهای دوست، همراه و خواهان تعامل بازرگانی سیاست خود را طراحی کند.

وی بیان کرد: دولت با "دیپلماسی هوشمند، فعال و انقلابی" با حکمت سیاسی، حفظ منافع و مصالح ملی و برای عزت ایران فعالیت‌های منطقهای و جهانی را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری اضافه کرد: اندیشه سیاسی و مدیریتی جهان استکبار دارای ابعاد گوناگون سوداگری و با هدف چپاول ثروت‌ها و تسلط همه جانبه به مراکز قدرت سیاسی جهان تنظیم و اعمال می‌شود.

وی با گرامیداشت سی و یکم شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تاریخ ایران و جهان هیچ‌گاه حماسه دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: حمله ناجوان‌مردانه و ضد بشری حزب بعث عراق به ایران در آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی با اندیشه توهم‌آلود ضعف ایران در دفاع از خود برای تصرف برخی از مناطق کشور و براندازی نظام مقدس اسلامی از سوی جهان استکبار برنامه‌ریزی و به دست بعثیان مزدور به اجرا درآمد و هر دو ملت مسلمان ایران و عراق را دچار چالش‌های فراوان کرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: اما ایستادگی، جان‌فشانی و شهادت طلبی رزمندگان انقلابی ایران همچون کوهی مانع رسیدن دشمن به هدف‌های خود شد و شکستی سخت به آن جنایت‌کاران تحمیل شد.

وی تاکید کرد: هشت سال دفاع مقدس به همگان آموخت حمله به ایران اسلامی با شکست مفتضحانه تجاوزگران همراه خواهد بود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به کم آبی استان به دلیل خشکسالی‌های پی در پی افزود: وضعیت آب آشامیدنی و کشاورزی استان شرایط مطلوبی ندارد و موجب گله مندی مردم شده است.

وی ادامه داد: با آنکه سند چشم انداز آب استان سال‌هاست تنظیم شده است نباید وضعیت آب استان این گونه باشد.

صفایی بوشهری گفت: برای خروج از این وضعیت بحرانی توجه به سند چشم انداز آب استان با تلاش جهادی و سرمایه‌گذاری لازم در این خصوص ضروری است.

امام جمعه بوشهر از گروه‌های جهادی مستقر در استان بوشهر درکمک رسانی به مردم مناطق محروم و دورافتاده در شرایط شیوع کرونا تقدیر کرد.

وی بیان کرد: این جوانان جهادگر در بدترین شرایط جوّی و امکاناتی در خدمت مردم محروم و نیازمند استان در دورترین مناطق بودند و مدرسه، منزل، مسجد و دیگر نیازمندی های آنان را تأمین کردند.

امام جمعه بوشهر همچنین از پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از گروه‌های جهادی تقدیر کرد.

برچسب‌ها بوشهر هفته دفاع مقدس شانگهای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هفته دفاع مقدس شانگهای بوشهر هفته دفاع مقدس شانگهای امام جمعه بوشهر صفایی بوشهری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی در هوابرد شیراز، متولد روستای خواجه گیر شهرستان دیلم است که در اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در منطقه شرق دجله به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید والامقام در سال ۱۳۸۸ تفحص و به عنوان شهید جاویدالاثر و گمنام در نجف آباد اصفهان به خاک سپرده شد گفت: در جریان شناسایی شهدا در آذر ماه سال ۱۴۰۰ شهید تعیین هویت شد و خانواده این شهید به دلیل همجواری با مزار شهید محسن حُجَجی رضایت خود را مبنی بر باقی ماندن مزار در نجف آباد اعلام کردند.

وی ادامه داد: اکنون خانواده شهید مرتضی غلامی دشتی نظری تصمیم گرفتند پیکر این شهید در زادگاهش در گناوه و در کنار همرزمانش به خاک سپرده شود.

غلامپور گفت: روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر این شهید بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در گلزار شهدای گناوه به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 6095158

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند