Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا عزیزی، کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سفر رئیس جمهور به تاجیکستان و حضور در اجلاس شانگهای، تصریح کرد: باتوجه به اینکه دولت کنونی ایران نگاه به شرق دارد، پیش بینی می‌شود روابط ایران و شانگهای گرم تر از گذشته دنبال شود؛ اعضای شانگهای از سید ابراهیم رئیسی استقبال بیشتری خواهند داشت و او هم قطعا ارتباط با شرق و همسایگان را مورد توجه ویژه‌ای قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی با تأکید بر اهمیت این سفر بعد از گذشت هشت سال افزود: سیاست‌های ایران در حال تغییر از غرب به شرق است؛ اعضای اجلاس شانگهای رؤسای جمهور کشور‌های مختلف آسیایی و بالاترین سطح اجرایی هر کشور هستند، بنابراین با توجه به تغییر سیاست‌های ایران، قطعا ارتباط ما با همسایگان و بلوک شرق، همینطور چین و روسیه گسترش بیشتری پیدا خواهدکرد.

این کارشناس سیاسی درباره موضوعات محتمل مورد بحث در سخنرانی پیش روی رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور در این اجلاس قطعا به مسائل اقتصادی و تبادلات تجاری خواهد پرداخت. در موضوع تحریم‌هایی که غرب ظالمانه بر ایران تحمیل کرده است، ورود پیدا خواهند کرد و به استحکام روابط با بلوک شرق و همسایگان توجه ویژه‌ای خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش