Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه این هفته بیان کرد: بی‌تردید اندیشه سیاسی و مدیریتی جهان استکبار دارای ابعاد گوناگون سوداگری و چپاول ثروت‌ها و تسلط همه جانبه به مراکز قدرت سیاسی جهان است و به همین علت لازم است دولت با یک «دیپلماسی هوشمند، فعال و انقلابی» بر اساس عزت ایران و حکمت سیاسی و حفظ منافع و مصالح ملی، به فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود :در این عرصه باید «دیپلماسی اقتصادی» با سامان بخشی جدید به کار گرفته و از ظرفیت‌های کشور‌های دوست، همراه و خواهان تعاملات بازرگانی استفاده شود.

امام  جمعه بوشهر ادامه داد: حضور مؤثر در نشست سازمان همکاری شانگهای در تاجیکستان می‌تواند آغازی تحول آفرین در عرصه دیپلماسی جامع ایران در جغرافیای بین المللی باشد.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت سی و یکم شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد امام راحل و شهدا، تاکید کرد: تاریخ ایران و جهان هیچگاه حماسه دلاوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد.

او بیان کرد: حمله ناجوانمردانه و ضد بشری به ایران در آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی با اندیشه توهم‌آلود ضعف ایران در دفاع از خود، برای تصرف برخی از مناطق کشور و براندازی نظام مقدس اسلامی از سوی جهان استکبار برنامه‌ریزی شد و به دست بعثیان مزدور به اجرا درآمد و هر دو ملت مسلمان ایران و عراق را دچار چالش‌های فراوان کرد.

بیشتر بخوانید

استانداری با اختیارات ویژه برای بوشهر در نظر گرفته شود استاندار بوشهر باید بتواند ظرفیت‌های استان را فعال کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: اما ایستادگی، جانفشانی و شهادت طلبی رزمندگان انقلابی ایران همچون کوهی مانع رسیدن  آنان به اهداف شد، شکستی سخت به آن جنایتکاران داد و به همگان آموخت که حمله به ایران یعنی شکست مفتضحانه تجاوزگران.

صفایی بوشهری به وضعیت نامناسب آب آشامیدنی و کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: شرایط تامین آب با آن‌که سال‌ها تذکر داده می‌شود  مطلوب نیست و مردم استان به شدت گله‌مند هستند. با آن‌که سند چشم انداز آب استان سال‌ها است تنظیم شده است نباید وضعیت آب استان این گونه باشد.

او بیان کرد: باید با توجه به سند چشم انداز آب استان، تلاش جهادی و سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد تا استان بوشهر از این وضعیت بحرانی بیرون آید و به درجه مطلوب دست پیدا کند.

امام جمعه بوشهر همچنین با تشکر از گروه‌های جهادی مستقر در استان بوشهر تاکید کرد: جهادگران در بدترین شرایط جوی و امکاناتی در خدمت مردم محروم و نیازمند استان در دورترین نقاط هستند و مدرسه، منزل، مسجد و دیگر نیازمندی‌های آنان را تامین می‌کنند.

او از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای پشتیبانی‌ از این گروه‌های جهادی نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر دفاع مقدس کمبود آب گروه جهادی جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی