Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با تاکید بر اینکه مطالبی که درباره افزایش قیمت بلیت مترو نقل شده است حرف بی ربطی است، افزود: افزایش قیمت بلیت مترو دروغ سیزده است، نه بنا بر افزایش قیمت است نه تغییری در شرایط.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران با انتشار ویدیویی درباره انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بلیت مترو گفت: تا امروز شهرداری ظرفیت های مختلفی را برای امر واکسیناسیون و سایر خدمات به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار شهروندان قرار داده اما شهرداری دارای ظرفیت های کم نظیری است لذا سعی شد که از همه ظرفیت های شهرداری استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع بهداشت و درمان یک بخش از مواجه با کرونا است واکسیناسیون یک جز از این بخش های بهداشت و درمان است ما در شهر نیازمند خدمات اجتماعی اجتماعی و زنده نگهداشتن شهر از طریق فاصله گذاری های مناسب هستیم و در همه این امور شهرداری خود را موظف می داند که خدمتگذار مردم باشد لذا در مرحله اول در هفته آینده ستاد «مدیریت بحران کرونا» را در شهرداری راه اندازی می کنیم و همه ظرفیت ها را برای خدمت به مردم یکپارچه می‌کنیم و بعد از آن با هماهنگی که با سایر دستگاه ها صورت می‌گیرد سطح خدمت را در قالب یک قرارگاه با سایر دستگاه ها خواهیم داشت به امید روزی که ما شاهد رفع این مشکل باشیم.

زاکانی همچنین در باره افزایش قیمت بلیت مترو نیز گفت: این از آن دروغ های شب سیزده است. به هر حال برخی ها چیزی ندارند بگویند و از درون یک جلسه تخصصی که پیرامون موضوعات تمام شده قیمت بلیت مترو و بررسی راه برای توسعه مترو مطرح شده بود جمله ای را در می آورند و منتشر می کنند.

شهردار تهران ادامه داد: نه بنا بر افزایش قیمت است نه تغییری در شرایط. آنچه که دنبال می کنیم این است که با بالا بردن ظرفیت های مترو خود را برای دوره جدیدی از خدمتگزاری آماده کنیم که بعد از دوره کرونا با بهره مندی افزون تری بتوانیم پاسخگوی مطالبات جدی مردم عزیز باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: در یک جلسه و در این خصوص درباره یک امر تخصصی مواردی مطرح شده بود. گزارشی به دست ما رسیده بود و ما در حال بررسی آن گزارش بودیم و از دل آن جلسه مطالبی منتشر شد وگرنه افزایش قیمت بلیت مترو حرف بی ربطی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افزایش قیمت بلیت مترو شهردار تهران ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس

در حالی که وزیر صمت شورای رقابت را مسئول افزایش قیمت خودرو دانست، سخنگوی مرکزی ملی رقابت گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند.

به گزارش خبرانلاین، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهاد‌هایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

او گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آن‌ها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهاد‌های دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس