Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-09@00:25:36 GMT

لیونل مسی، معدن طلای پاری سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۱۵۹

پاری سن ژرمن از همین حالا هزینه های سنگینی که برای آوردن لیونل مسی انجام داده را جبران کرده است

پاری سن ژرمن برای جذب لیونل مسی، امسال با احتساب دستمزد 40 میلیون یورویی، پاداش ها و مالیات، مبلغی حدود 80 میلیون یورو هزینه کرده که این هزینه تا همین حالا برای پی اس جی جبران شده است. 

به گزارش مارکا، در حال حاضر در درآمدهای بلیط فروشی و پخش تلویزیونی پاری سن ژرمن، رشد قابل توجهی ایجاد شده و علاوه بر این ها، عواملی چون قراردادهای جدید تجاری و رشد شبکه های اجتماعی باعث شده همین حالا هزینه هایی که برای جذب لیونل مسی انجام شده، جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این ها بدون درآمدی است که پاری سن ژرمن می تواند از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند. بسته به نتایج کسب شده، پی اس جی می تواند این فصل درآمدی حدود 100 میلیون یورو از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند. ویرجیل کایه، یکی از کارشناسان اقتصاد ورزش برجسته فرانسه تایید کرده که در بدترین حالت تا پایان فصل، تمام هزینه های صرف شده برای لیونل مسی تا پایان فصل جبران می شود.

رشد صفحات پاری سن ژرمن در شبکه های اجتماعی در پی انتقال مسی از همین حالا تاثیرش را نشان داده است. حساب های پاری سن ژرمن در شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک، رشد دنبال کننده 20 درصدی داشته است و آن ها 135 میلیون دنبال کننده آنلاین دارند. به لطف انتقال مسی، پاری سن ژرمن توانست در زمینه بیشترین تعداد دنبال کننده در شبکه های اجتماعی، از یوونتوس پیشی بگیرد و فقط بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد بالاتر از آن ها هستند. پیراهن های پاری سن ژرمن هم از دیگر عوامل مهم رشد درآمدی این تیم هستند. از زمان پیوستن نیمار به پی اس جی، این باشگاه سالی یک میلیون پیراهن می فروشد و حالا با ورود مسی، تخمین زده می شود فروش پیراهن های پاریس، رشدی بین 30 الی 40 درصد خواهد داشت. 

ونسان شودل، یکی دیگر از کارشناسان اقتصاد ورزش فرانسه توضیح داده تمام پول فروش پیراهن ها به پاری سن ژرمن نمی رسد بلکه اگر یک پیراهن استاندارد 140 یورویی را در نظر بگیریم، فقط بیست درصد از رقم فروش آن یعنی 30 یورو به پی اس جی می رسد و بقیه سهم متعلق به تولیدکننده (نایکی) و توزیع کنندگان است. شودل همچنین به افزایش درآمدهای اسپانسرینگ به غیر از قراردادهای اسپانسری کنونی اشاره داشته است. برند نایکی که قراردادی ده ساله با پاریسی ها دارد، سالانه 70 الی 80 میلیون یورو به این باشگاه می دهد و هتل های زنجیره ای آکور که نامش به عنوان اسپانسر اصلی پیراهن پاری سن ژرمن درج می شود، تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد و سالانه 50 میلیون یورو به این باشگاه پول می دهد. با این حال در ماه سپتامبر، باشگاه پاری سن ژرمن خبر از همکاری با دو اسپانسر غیرقراردادی داد. 

طبق گفته شودل، وب سایت کریپتو دات کام، پلتفرم ارز کریپتو برای سه فصل، مبلغی حدود 25 الی 30 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پرداخت می کند. این یک ابتکار جدید از سوی باشگاه پاری سن ژرمن است. پی اس جی بخشی از مبالغ پاداش مسی را از طریق "توکن هواداران پاری سن ژرمن" پرداخت کرده است. ارز مجازی کریپتو به هواداران پی اس جی کمک می کند تا از تخفیف ها و امتیازهای ویژه برخوردار شوند و البته خود توکن هواداران پاری سن ژرمن در بازار ارز کریپتو، درآمد کسب می کند. علاوه بر این ها شرکت مد دیور، یکی دیگر از شرکای تجاری جدید پاریسی ها است که آن ها البسه بیرون زمین بازیکنان پاری سن ژرمن را تهیه می کنند. ورود مسی به پاری سن ژرمن، این سودآوری ها را برای پاری سن ژرمن، لیگ فرانسه، شهر پاریس و البته قطر داشته است.

شودل در ادامه افزود:

البته فکر نمی کنم همانند دوران بارسلونا، "تور مسی" در پاریس هم وجود داشته باشد. پارک دو پرنس با ظرفیت 48 هزار نفری خیلی کوچک است. به لطف انتقال مسی، حالا قطر هم از سرمایه گذاری در پاری سن ژرمن سود می برد. تا قبل از سال 2010، اگر از کسی می پرسیدید قطر کجای نقشه دنیاست، احتمالا نمی توانست جواب بدهد. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید راز بی اعتنایی بازیکنان جبل الطارق به ارلینگ هالند / استایچ خطاب به هالند: کلاس خریدنی نیست در حمایت از سگ های بدون سرپرست؛ بازیکنان دینامو بخارست با 11 سگ وارد زمین شدند / عکس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس به الهلال رسید برای دومین بار در پروژه، نام هیچ بازیکنی 5 بار تکرار نشد! / نتایج تیم منتخب قرن (24)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی پاری سن ژرمن میلیون یورو همین حالا لیونل مسی پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم

دیدار تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری دورتموند به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن شامگاه _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد دورتموند به پایان رسید.

تک گل این دیدار را متس هوملس در دقیقه ۵۰ به سود دورتموند به ثمر رساند.

دورتموند که در دیدار رفت هم با تک گل نیکلاس فولکروگ پیروز میدان شده بود، موفق شد اولین راه‌یافته به فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد.

خلاصه‌بازی دورتموند و پاری سن ژرمن کد خبر 751613

دیگر خبرها

  • اینتر و نیوکاسل، جدیدترین مشتریان ژول کونده
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • پاری سن ژرمن - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم