Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: در دنیا ما را با چند امر می‌شناسند که یکی دفاع مقدس است، دشمنان ما  هر برنامه‌ای که برای ما می‌خواهند اجرا کند اول به دفاع مقدس نگاه می‌کنند.

وی بیان کرد:اقتدار و استقلال  جمهوری اسلامی در دفاع مقدس تثبیت شد،هشت سال دفاع مقدس هویت ما و قاب تصویر ملت ماست و  ما اکنون هم کنار همان سفره نشسته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: جنگ تحمیلی و اهداف دشمن و موقعیت فعلی ما و موقعیت دشمنان ما که این جنگ را به راه انداختند بعد از بالای چهل سال واقعا آموزنده است، آن زمان دشمن با نهایت کبر ، منیت و تعرض برای نابودی انقلاب اسلامی آمده بود.

آیت الله عاملی افزود: ما در این جنگ بهترین جوانان خود را از دست دادیم، ۲۲۰ هزار شهید تقدیم عزت و استقلال و تمامیت ارضی کشور اسلامی نمودیم،  ما این داغ را فراموش نخواهیم کرد ما آمریکا را قاتل اصلی می‌دانیم. 

خطیب جمعه اردبیل همچنین بیان کرد: این روزها آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به معجونی از التماس و تهدید تبدیل شده‌اند، ایران سطح التزامات خود را در برجام پایین آورده و آنها به احتضار  افتاده‌اند، از تمام ابزارها هم استفاده کرده‌اند و چیزی در دستشان جز تهدید نمانده است، اگر دولت قبلی در اول کار خود بعد از ملاحظه تخلف آنها در  پایبندی به قراردادی که به امضای شورای امنیت رسیده بود التزامات خود را پایین می‌آورد الان همه چیز حل شده بود.

 آیت الله عاملی گفت: عجیب این است که آنها هنوز هم ملت ما را نشناخته اند و از سر استیصال ملت ما را تهدید می‌کنند خیال می‌کنند ایران امروز ایران زمان مصدق است که از هر طرف او را محاصره و خفه کنند.


 

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور استان اردبیل اردبیل سید حسن عاملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور استان اردبیل اردبیل ستاد اقامه نماز کشور استان اردبیل اردبیل سید حسن عاملی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آیین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • سبک زندگی اسلامی عاملی برای پیروزی بر جنگ ترکیبی
  • مدیریت دوگانه آب بزرگترین ضربه به کشاورزان کشور
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است