Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:30:00 GMT

رزرو بهترین هتل های مشهد با رعایت پروتکل های بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۳۵۵

رزرو بهترین هتل های مشهد با رعایت پروتکل های بهداشتی

در اوایل پیدایش این ویروس همه گیر، ترس و ناآگاهی آنقدر زیاد بود که تمامی مردم دنیا زندگی را تعطیل کردند. اما با گذشت زمان و شناخت بیشتر از ویروس کرونا، دستور العمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار این ویروس داده شد. در این دو سال در جهان مشاغل زیادی آسیب دیده اند و تمام سعی خود را کرده اند که با چالش کرونا رو در رو شوند و کسب و کار خود را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مشاغلی که در این ایام بیشترین آسیب به آن وارد شده است، صنعت هتلداری می باشد.

در شرق کشور ایران، شهر مقدس مشهد یکی از شهر های پیشرو در صنعت هتلداری و رزرو هتل به شمار می رود. به همین دلیل در ایام کرونا و محدودیت های اعمال شده، بیشترین خسارات را متحمل شده است. همچنین ویروس کرونا علاوه بر مشکلاتی که برای هتلداران بوجود آورده است، بسیاری از تور های گردشگری مشهد را هم دچار مشکل کرده است. در نهایت بر اساس آمار بدست آمده، رزرو هتل در مشهد توسط توریست های خارجی به دو سوم سال قبل رسیده است. وزرات بهداشت برای تمامی ارگان‌های دولتی و خصوصی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته‌ است. هتل ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند اقدام به بازگشایی کنند.

با رزرو هتل در مشهد با کمک سامانه جامع رزرواسیون "های هتل" علاوه بر اقامتی سالم، سفری مناسب و با کیفیت را تجربه کنید. اگر چه در این شهر همه هتل ها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشند، اما در بین آن ها هتل هایی وجود دارند که در این زمینه بیشترین و بهترین امکانات را ارائه کرده اند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های مشهد را که از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی پیشتاز و پیشگام هستند، را به شما معرفی کنیم.

هتل قصر طلایی

از آن جایی که مسافران در مشهد در دوران کرونا بیشتر به دنبال هتل هایی هستند که در آن، رعایت پروتکل های بهداشتی دارای اهمیت بوده و تمامی اقدامات مورد نیاز را جهت جلوگیری از آن انجام داده باشند، هتل قصر طلایی می تواند بهترین گزینه نیز باشد. هتل 5 ستاره قصر طلایی یکی از هتل هایی است که در خیابان امام رضا واقع شده و برای مسافرانی که رزرو هتل نزدیک حرم در مشهد مدنظر آن ها است، بسیار مناسب می باشد. هتل لوکس قصر طلایی در این شرایط کرونایی تمامی اقدامات ضد کرونایی لازم را در جهت مقابله با کرونا را انجام داده و توانسته است همچنان به فعالیت خود ادامه دهد. از جمله این اقدامات عبارتند از :

قرار گیری میز سلامت در ورودی هتل و ارائه پک بهداشتی کامل به مسافران
مجهز شدن آسانسور به سطح زباله و دستمال کاغذی
ضدعفونی کردن اتاق ها به صورت مکرر
استفاده کلیه کارکنان از ماسک، شیلد محافظ

هتل درویشی

 

هتل 5 ستاره درویشی یکی دیگر از هتل های نزدیک حرم می باشد که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات و نکات بهداشتی را رعایت کرده و بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرده است. در این هتل در بدو ورود علائم ابتدایی مسافران مانند درجه حرارت بدن و... بررسی می شود. در فضا های عمومی و همه وسایلی که ممکن است مسافر با آن ها برخورد داشته باشد، به طور مداوم ضد عفونی می شود. از دیگر اقدامات هتل می توان به ارائه پک بهداشتی کامل شامل دستکش، ماسک و محلول ضدعفونی اشاره کرد که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. با رزرو هتل 5 ستاره درویشی از رزرواسیون "های هتل" مسافران می توانند اقامتی در بهترین شرایط را تجربه کنند.

هتل الماس 2

رزرو هتل نزدیک حرم از مهمترین اولویت های هر مسافر محسوب می شود. هتل الماس 2 مشهد، نوسازترین هتل 5 ستاره است که در فاصله کمی از حرم قرار گرفته است. زائران با رزرو هتل الماس 2 مشهد، می‌توانند از ویژگی‌های یک هتل خوب بهره‌مند گردند. این هتل یکی از هتل‌هایی است که توانسته است با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین هتل های انتخابی مسافران قرار بگیرد. پک‌های بهداشتی تک نفره، استفاده از مواد ضدعفونی در تمامی محیط‌ها و اتاق‌ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و... برخی از اقدامات بهداشتی این هتل در دوران کرونا می باشند.

هتل الماس 1

اگر ناچار به انجام سفر های ضروری به مشهد در دوران کرونا هستید و می خواهید برای رزرو هتل مناسب در مشهد اقدام کنید، رزرو هتل الماس 1 مشهد بهترین انتخاب است. هتل الماس 1 جهت حفظ سلامت مسافران خود با تمهیدات ویژه ای میزبان آن ها در این ایام خواهد بود. ضدعفونی کردن فضا های عمومی هتل، رعایت اصول فاصله گذاری بین مهمانان و کارکنان هتل از مهمترین تمهیداتی است که این هتل در نظر گرفته است. قبل از ورود مهمانان و کارکنان به هتل با اطمینان از سلامت آن ها وعدم ابتلا به ویروس کرونا، اجازه اقامت و ورود آن ها به هتل داده خواهد شد. همچنین استفاده از ماسک، حفظ فاصله بین میز ها در سالن های غذاخوری هتل الماس 1 خیال شما را از بابت اقامت در شرایط کرونایی در این هتل آسوده خواهد داشت.

هتل آپارتمان آرین

از دیگر هتل هایی که به سلامت مسافران توجه ویژه ای دارد، هتل آپارتمان آرین می باشد. هتل آپارتمان آرین که یکی از هتل های ارزان قیمت در مشهد به شمار می رود، تمامی اقدامات لازم برای مقابله با ویروس کرونا را ارائه کرده تا مسافران بتوانند سفری سالم و بدور از استرس را تجربه کنند. ضد عفونی کردن اتاق ها و فضا های عمومی، دستگیره ها، راهرو ها و...، قرار دادن میز سلامت در قسمت ورودی هتل، تحویل پک بهداشتی شامل ماسک و دستکش و محلول ضدعفونی به صورت رایگان به مسافران، کنترل درجه تب مسافران و پرسنل هتل به صورت روزانه، قرارگیری محلول ضد عفونی در همه قسمت های هتل همچون لابی، رستوران، آسانسور، پذیرش و... از جمله اقداماتی می باشند که این هتل آپارتمان برای مقابله با کرونا انجام داده است.

 

هتل مدینه الرضا

این روز ها در خانه ماندن مهمترین عاملی است که از شیوع ویروس کرونا جلوگیری خواهد نمود. اما سفر های ضروری برای برخی از افراد به نگرانی های آن ها جهت اقامتشان در شهر مقصد افزوده است. هتل مدینه الرضا مشهد با رعایت اصول بهداشتی و اهمیت به سلامت مسافران با در نظر داشتن قوانین متعددی در ایام کرونا میزبان مسافران عزیز شهر مشهد خواهد بود. قرارگیری تونل ضدعفونی کننده، تحویل پک بهداشتی کامل ماسک و دستکش و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از جمله اقداماتی است که خیالتان را از بابت اقامت شما در این هتل آسوده خواهد داشت.

در پایان

همه می دانیم که ویروس کرونا در ایران و جهان باعث شده است تاثیرات بسیاری در زندگی و مسائل مختلف آدمی به وجود آید. صنعت هتلداری نیز یکی از صنایعی است که به طور جدی تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته و تاکنون خسارات میلیاردی متحمل شده است.

رزرواسیون "های هتل" امید دارد با مطالعه این مقاله بتوانید در این دوران خطر آفرین سفری ایمن و سلامت داشته باشید با رزرو هتل در مشهد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجبات سلامت خود را فراهم کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: هتل مشهد ویروس کرونا سلامت رعایت پروتکل های بهداشتی هتل آپارتمان ویروس کرونا رزرو هتل هتل الماس 1 هتل 5 ستاره پک بهداشتی قصر طلایی هتل هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد

زی‌سان: این مرد ۷۲ ساله ناشناس زمانی که در سال ۲۰۲۲ و پس از دریافت چندین واکسن کووید، به نوع اومیکرون (Omicron) ویروس کرونا مبتلا شد، دچار نقص ایمنی شدید بود.

به گزارش زی‌سان، از آن زمان، وی در مجموع ۶۱۳ روز تا زمان مرگش در اکتبر سال گذشته، به طور مداوم تستش به ویروس کرونا مثبت بود.
اگرچه موارد بسیار طولانی کووید-۱۹ در گذشته گزارش شده، اما این طولانی‌ترین موردی است که تاکنون وجود داشته است.

در طول ۲۰ ماه عفونت، پزشکان تمام تلاش خود را برای کمک به مرد مسن انجام دادند، اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. بدن او حتی با کمک دارو‌های آنتی‌بادی نمی‌توانست پاسخ ایمنی کافی برای مبارزه با ویروس داشته باشد و سال گذشته به دلیل تشدید یک بیماری زمینه‌ای درگذشت.

بیماران مبتلا به “SARS-CoV-۲” معمولاً ویروس را ظرف چندروز یا چند هفته از بین می‌برند، اما در این حالت شدید، عفونت تقریباً دو سال ادامه داشت.

در طول دوره عفونت، پزشکان مکرراً از مرد نمونه‌برداری کردند تا مواد ژنتیکی ویروس کرونا را تجزیه و تحلیل کنند و دریافتند که نوع اصلی Omicron BA۱ در بدن او بیش از ۵۰ جهش داشته است؛ جهش‌هایی که می‌توانستند از سیستم ایمنی بدن انسان فرار کنند.

خوشبختانه، «هیچ انتقال مستندی» از این مرد به سایر اعضای جامعه وجود نداشت، اما این مورد بر خطرات طولانی‌مدت عفونت SARS-CoV-۲ تاکید دارد.

محققان نوشتند: «این مورد بر خطر عفونت‌های پایدار SARS-CoV-۲ در افراد دارای نقص ایمنی تاکید می‌کند، زیرا ممکن است انواع منحصر به فرد ویروس کووید به دلیل تکامل گسترده، درون میزبان ظاهر شود.»

tags # کرونا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5