Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@15:00:02 GMT

نذر آب زنجانی ها به مقصد رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۶۴۸

نذر آب زنجانی ها به مقصد رسید

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، دکتر سید قاسم موسوی در مراسم رونمایی از کمک های معیشتی دومین کاروان نذر آب۴ در شهرستان نهبندان، اظهار داشت: امروز جمعیت هلال احمر به کمک نیروهای داوطلب و خیرین به کمک مردم و رفع مشکلات زیستی خانوارهای مناطق محروم درگیر خشکسالی آمده است.
وی با اشاره به نصب و راه اندازی دو دستگاه تصفیه  در روستاهای مهل آباد و رومه شهرستان نهبندان طی اجرای طرح نذر آب4، افزود: اجرای یک خط لوله به طول یک هزار و 200 متر، توزیع 17 هزار آب معدنی و هشت تانکر آبرسان از دیگر خدمات ارائه شده در این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با بیان اینکه 300 بسته معیشتی، 500 ثوب لباس و 150 بسته لوازم التحریر نیز در مناطق محروم شهرستان نهبندان توزیع شده است، گفت: در مجموع نزدیک به 600 میلیون تومان اعتبار برای ارائه این خدمات هزینه شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در طی اجرای طرح ملی نذر آب 4 در شهرستان نهبندان حدود 200 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه نیروهای داوطلب پایه و اساس جمعیت هلال احمر هستند، افزود: جمعیت هلال احمر برای کاهش آلام مردم دچار خشکسالی استان در سال‌های اخیر در قالب طرح «نذر آب» طرح توزیع تانکر آب و سبد غذایی را به اجرا در آورده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر زنجان نذر آب خراسان جنوبی شهرستان نهبندان جمعیت هلال احمر نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در این باره اظهار کرد: این کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر جهت ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی این روستا اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903379

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر