Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:25:15 GMT

مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۷۴۷

ایسنا/همدان امام‌ جمعه موقت همدان بیان کرد: به طور قطع مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد و باید به تدریج به نقطه مطلوب برسیم البته مردم نیز باید هشیار باشند تا دولت نیز بتوانند این مشکلات را برطرف کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد جوادی، جمعه ۲۶ شهریور ماه در خطبه‌های نمازجمعه ضمن دعوت همگان به تقوای اسلامی، تصریح کرد:‌ بهشتی‌ها از تعبیر امام صادق(ع) چهار نشانه یعنی چهره‌ای متبسم و خندان در برخورد با دیگران، گفت‌وگو با کلامی مهربان و محبت، قلب مهربان و دستی باز و بخشنده‌ای دارند مومنین باید به دنبال ایجاد این چهار ویژگی در خودشان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
   ‌وی با توصیه بر نظم در زندگی فردی و اجتماعی، ادامه داد: در گذشت آیت الله طالقانی و اولین امام جمعه تهران پس از انقلاب که به تعبیر حضرت امام(ره) ابوذر زمان لقب گرفتند که همواره  از امام خمینی (ره) و انقلاب حمایت نمودند و یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم. 
امام جمعه موقت همدان با اشاره به سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی، تصریح کرد: آیت الله مدنی کارهای بسیار بزرگی در انقلاب انجام داد تا جایی که امام(ره) فرمودند شهید آیت الله مدنی دست راست من در این انقلاب بود》 این شهید برجسته در نهایت در حرکت در مسیر انقلاب در محراب نمازجمعه تبریز به شهادت رسیدند. 
   حجت الاسلام جوادی با بیان‌ اینکه شهید مدنی در طول حیات مبارزاتی خود به صورت دائم از شهری به شهر دیگه تبعید شده و هیچگاه تبعیدش در یک منطقه به دلیل فعالیت‌های انقلابیشان طولانی نمی‌شد، اضافه کرد: با وجود اینکه شهید مدنی مدتی زیادی در همدان نبودند ولی آثار و خدمات زیادی از او مانند درمانگاه مهدیه، دارالیتام مهدیه،قرض الحسنه مهدیه(اولین بانک ربا) در این شهر باقی مانده است که همچنان خیر و برکت آن شامل حال مردم شریف همدان می‌گردد. 
   وی با اشاره به تسریع واکسیناسیون سراسری در کشور، تاکید کرد: مسئله واکسیناسیون بسیار با اهمیت است و هر دو دوز باید تزریق شود متاسفانه بعد از گذشت ۱۷ ماه از آغاز این ویرویس خطرناک کرونا تنها ۱۹ میلیون واکسن وارد ایران گردیده اما با پس از استقرار دولت جدید در یک ماهه اخیر بیش از ۳۰ میلیون واکسن وارد ایران شده اما جای تاسف دارد اگر زودتر این اتفاق صورت می‌گرفت این‌حجم از فوت هموطنان خود را شاهد نبودیم. 
امام جمعه موقت همدان همچنان در پاسخ به این سوال که چرا در این دولت جدید ما هنوز شاهد گرانی و تورم هستیم، عنوان کرد: به طور قطع مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد و باید به تدریج به نقطه مطلوب برسیم گرچه برخی مسائل مانند گرانی سیمان و آهن نیز کنترل شده است البته مردم نیز باید هشیار باشند تا دولت نیز بتوانند این مشکلات را برطرف کند. 
حجت السلام جوادی در پایان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هفته ابتدایی مهرماه، خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی دشمن بزرگترین جنگ خود را بر این مردم تحمیل کرد و همه استکبار جهانی نیز کمک کردند تا بتوانند این نظام را یک دفعه از میان بردارند اما این مردم بزرگ در این ۸ سال دفاع مقدس چنان دفاع کردند که یک وجب از این خاک مقدس در اختیار دشمن قرار نگرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تورم خطبه نماز جمعه استانی سیاسی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است