Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:34:10 GMT

ترافیک محورهای شمالی به سمت تهران سنگین است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۸۷۰

ترافیک محورهای شمالی به سمت تهران سنگین است

به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز یاد شده، ترافیک سنگین در محور چالوس (مسیر رفت و برگشت) حدفاصل بیلقان تا آدران و (مسیر شمال به جنوب) حدفاصل مرزن‌آباد تا نساء سنگین است.

همچنین ترافیک در محور هراز (مسیر شمال به جنوب) محدوده‌های نارنجستان ، سه راهی چلاو ، آب اسک و مبارک‌آباد و (مسیر جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو سنگین گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش، ترافیک در محور فیروزکوه (مسیر شمال به جنوب) محدوده دماوند، آزادراه قزوین- رشت (مسیر شمال به جنوب) محدوده رودبار و آزادراه پردیس- تهران محدوده جاجرود، سنگین است، اما تردد در آزادراه تهران- شمال (مسیر رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

در سایر محورها نیز شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده‌های کمال‌شهر ، گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، ترافیک سنگین در محور تهران- فشم وبرعکس حدفاصل حاجی‌آباد تا رودک و ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران- سولقان وبرعکس در اکثر مقاطع هستیم.

محورهای مسدود

برپایه این گزارش، محورهای رامیان- اولنگ- شاهرود  واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک- دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد- نهبندان واقع در استان کرمان، محور خرم‌آباد- پلدختر  واقع در استان لرستان، محور پونل- خلخال واقع در استان گیلان، محور رباط پشت‌بادام- بیاضه واقع در استان یزد، به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

برچسب‌ها جاده چالوس مرکز مدیریت راه های کشور جاده هراز آزادراه تهران شمال تردد جاده ای تهران ترافیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جاده چالوس مرکز مدیریت راه های کشور جاده هراز جاده چالوس مرکز مدیریت راه های کشور جاده هراز آزادراه تهران شمال تردد جاده ای تهران ترافیک مسیر شمال به جنوب واقع در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال