Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر، با اشاره به پذیرش عضویت ایران در پیمان اقتصادی شانگهای، نوشت: از تصمیم سازمان همکاری شانگهای به پذیرش عضویت کامل ایران به گرمی استقبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این گامی بزرگ به سوی روابط توسعه‌یافته با همسایگان و پیشرانی مهم برای سیاست خارجی آسیامحور ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان مطلب خود آورده است: به تلاش‌هایمان برای بهره‌گیری از ابتکارات بومی در جهت پیشبرد منافع منطقه ادامه خواهیم داد.

کد خبر 5306942 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید خطیب زاده اجلاس شانگهای 2021 وزارت امور خارجه ایران مجلس شورای اسلامی حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی اجلاس شانگهای 2021 افغانستان جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایران سازمان همکاری شانگهای محمد مخبر مصطفی الکاظمی محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در طول یک سال گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به کشورهای خود برگشتند و برای اینکه مانع ورود اتباع غیرمجاز به ایران شویم لازم است که قوانین مربوط به این حوزه در مجلس اصلاح شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: اتباع غیرمجاز باید از ایران خارج شوند، اتباع جدید را نمی پذیریم و اتباعی که مجاز هستند و در کشور می مانند بر اساس نیازمندی های اعلام شده دستگاه ها به نیروی کار، خواهد بود و بر این اساس ساماندهی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد