Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، احمد المدلل یکی از مقامات ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که صحنه ورود کاروان کشتی‌های حامل سوخت ایران به لبنان پیروزی برای همه جبهه مقاومت است.

المدلل در گفت‌وگو با خبرگزاری یونیوز گفت: رسیدن سوخت ایران به لبنان ثابت کرد که تحریم‌های آمریکا نه بر مقاومت لبنان و نه بر جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار نیست و ایران و مقاومت مسیر خود را برای کاستن از درد و رنج ملت لبنان در پیش گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام جهاد اسلامی  تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه اعزام کشتی حامل سوخت ایران به لبنان را پوچ و بیهوده خواند و گفت: کابینه ائتلافی ضعیف اسرائیل هرگز نمی‌تواند بر محور مقاومت که روز به روز در حال پیشرفت است، تاثیر گذارد.

وی تاکید کرد: ایران هم با جسارت اعزام کشتی به سمت لبنان نشان داد که اسرائیل هیچ کاری نمی‌تواند بکند، به خصوص که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله هم درباره هر گونه تعرض به این کشتی ایرانی هشدار داده بود.

رسانه‌های لبنانی، صبح امروز (پنجشنبه؛ ۱۶ سپتامبر)، از ورود کاروان نخست شامل ۲۰ تانکر حامل سوخت ایران به این کشور خبر دادند.

ساعاتی پس از ورود کاروان نخست، سه کاروان دیگر حامل تانکرهای مازوت ایران وارد خاک لبنان شد.

دبیر کل حزب‌الله در سخنرانی سه شب پیش خود (۲۲ شهریور) اعلام کرده بود که اولین کشتی حامل فرآورده‌های نفتی، شامگاه یکشنبه هفته جاری، وارد بندرگاه بانیاس سوریه شده و روند انتقال سوخت روز پنجشنبه (امروز) به لبنان آغاز خواهد شد.

لبنان در نتیجه تحریم‌های آمریکا از یک سال و نیم پیش با وخامت اوضاع اقتصادی از جمله کمبود سوخت روبه‌ورست.

منبع: الف

کلیدواژه: سوخت ایران به لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اطمینان داد که مقاومت هرگز در مذاکرات آتش‌بس از مواضع و خواسته‌های اصلی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تلفنی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفتگو کرد که طی آن تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزهموافقت حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بسبیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند

هنیه و النخاله در این تماس تلفنی، تدابیر مطلوب و لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از اتحاد میدانی و سیاسی گروههای مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تمجید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بورل: حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌ نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم