Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عباسعلی شریفیان در ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست و در گلزار شهدای خمینی‌شهر قطعه صالحین به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پدر شهیدان حبیب، رسول و مجید شریفیان آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست. حاج عباسعلی شریفیان در 94 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست و در گلزار شهدای خمینی‌شهر قطعه صالحین به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید والامقام حبیب‌الله شریفیان متولد 1337 بود که سال 1361 در جریان عملیات فتح‌المبین از ناحیه پا دچار جراحت شد و این جانباز 70 درصد 22 بهمن 1389 به فیض شهادت نائل شد.

پدر شهیدان «هادی نور و علی نور امیری»به فرزندان شهیدش پیوستپیکر پدر شهید محمدرضا خاوری به خاک سپرده شدپدر شهیدان "عزیزانی" به فرزندان شهیدش پیوست

برادرش «رسول» نیز متولد 1342 بود و در عملیات والفجر یک در سال 1362 به شهادت رسید. همچنین برادر سوم این دو شهید، مجید شریفیان متولد 1345 در 21 بهمن 1365 در کربلای 5 به فیض شهادت رسید.

مراسم گرامیداشت این پدر صبور شنبه 17 تا 19 در مسجد سید خوزان برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرزندان شهیدش پیوست پدر شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!