Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهارداشت: در نهضت عاشورا تلاش امام حسین (ع) برای ارتقای سطح علمی، معرفتی و دانش مردم بود.

وی افزود: امام حسین (ع) تمام تلاش خود را برای هدایت مردم بکار بردند اما آنان نپذیرفتند، عده‌ای خود را کنار کشیدند و بازمانده شدند و عده‌ای هم دست به شمشیر بردند و مقابل ایشان ایستادند اما شعار امام حسین (ع) هیهات من الذله بود و از این شعار دفاع جانانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع جانانه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس موجب شد تا تاکتیک دشمن نسبت به ایران اسلامی تغییر کند و تاثیر آن تاکنون ادامه دارد.

وی با اشاره به شروع بکار دولت و تودیع و معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که برگرفته از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر است اشاره کرد و افزود: رعایت و اعتدال در حق، اقامه و گسترش عدل، رضایت حداکثری مردم، ظهور و بروز دوستی مردم نسبت به مسوولان،تشویق، تعریف و تمجید از کسانی که کار مفیدی برای مردم و جامعه انجام داده‌اند، توضیح درمورد کاری که مردم نسبت به آن گمان بد برده‌اند، توجه به مطالبات مردم، مدارا کردن با مردم، اصلاح قوانین فسادآور و اجرای قوانین ضد فساد، جلب اعتماد عمومی، احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین امر به معروف و نهی از منکر مردم نسبت به عملکرد مسوولان از این موارد است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • منادی شفاف سازی در تولیت