Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خیابانی  در دیدار با فرمانداران سیستان و بلوچستان به سه اصل مهم اولویت‌بندی، مشارکت و پیگیری مسائل اشاره کرد و اظهارداشت: فرمانداران و مدیران باید تمامی موضوعات را کالبدشکافی و آسیب‌شناسی کنند و براساس اولویت هر مساله موضوعات پیگیری و انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشارکت و استفاده از نظر نخبگان، تشکلات اجتماعی، گروه‌های مرجع و جوانان بهترین راهکار برای تصمیم‌گیری و اقدام مناسب است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم در رفع مسائل و مشکلات پیگیری مستمر، نظارت و کنترل است.

وی با بیان اینکه نباید معطل کارهای بزرگ بوده و کارهای نقد و فوری انجام شود گفت: تمام طرح‌های نیمه تمام در حوزه ساز و کارها و ساخت و سازها باید شناسایی و انجام شود.

مدرس خیابانی تصریح کرد: باید کمیته سرمایه‌گذاری تشکیل و باندی سبز در مسیر عبور و ورود سرمایه‌گذار به سیستان و بلوچستان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استاندار، فرماندار و مدیر پشت میز نشین جایگاهی ندارد و بازدیدهای میدانی و برنامه‌های هفتگی از هر شهرستان باید انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان به پتانسیل میوه‌های گرمسیری بویژه موز در این منطقه اشاره کرد و افزود: طرح توسعه و تولید میوه‌های گرمسیری باید به طرحی ملی و کشوری تبدیل شود.

وی ادامه داد: ظرفیت آبزی‌پروری و صیادی و استفاده از کشتی پشتیبان، دامداری و استفاده از کشتارگاه‌های صنعتی و گردشگری بویژه گردشگری سلامت از دیگر ظرفیت‌های مهم این استان است که باید به آن توجه شود.

مدرس خیابانی به ثروت بزرگ نیروی انسانی در این استان اشاره کرد و گفت: مهارت‌آموزی، استفاده از نیروی بومی و حمایت از اقلام تولیدی این افراد بسیار مهم است.

وی بیان کرد: تمامی گذرگاه‌ها، بازارچه‌های محلی و واحدهای نیمه فعال و تعطیل مجدد باید فعال شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان به نقش رسانه در نشان دادن ظرفیت‌های مهم استان اشاره کرد و افزود: رسانه‌های این استان علاوه بر نشان دادن ظرفیت‌های موجود و مهم این استان مطالبات و نیازهای این منطقه را نیز در سطح ملی بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان توسعه سیستان و بلوچستان و مکران حتماً باید شکل گیرد.

 طی این نشست تعدادی از فرمانداران نواحی مختلف سیستان و بلوچستان به ایراد سخن و طرح مسائل و مشکلات منطقه خود پرداختند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان فرمانداران سیستان و بلوچستان انجام شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر می‌گوید تا امروز بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است. حدود ۱۱۰ تیم امدادی کار کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دهند. علاوه بر ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی، آتش‌نشانانی از تهران نیز به کمک هموطنان خود در جنوب کشور رفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد