Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از فردا شنبه ۲۷شهریور ماه شرایط سنی در مراکز تجمیعی واکسیناسیون برداشته شده است. - اخبار استانها -

حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: از فردا در مراکز تجمیعی شهر مشهد واکسیناسیون بدون در نظر گرفتن شرایط سنی برای تمام مراجعه‌کنندگان بالای 18 سال انجام می‌شود و همه شهروندان جهت تزریق واکسن می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن به اندازه کافی دارد و پیش‌بینی می‌کنیم، اگر با همین سرعت کار واکسیناسیون شهروندان پیش رود تا 45 روز دیگر حدود 80 درصد از مردم مشهد هردو دز واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های علوم پزشکی مشهد واکسن برکت تا دو روز آینده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار خواهد گرفت تا هم محدودیت افرادی که دز اول را دتزریق کرده بودند برای تزریق دز دوم رفع شود و هم دز دوم برای علاقه مندان به تزریق واکسن برکت صورت خواهد گرفت.

جدول واکسن‌های وارداتی/ با احتساب محموله جدید چینی، 58 میلیون دوز واکسن ترخیص شدوضعیت شکننده استان کرمان در سراشیبی پیک پنجم کرونا/ تزریق واکسن به 30هزار دوز در روز رسیدجدید‌ترین اخبار کرونا در ایران| روند واکسیناسیون در کشور سرعت گرفت/ تزریق واکسن دانش‌آموزان شرط بازگشایی مدارس+ نقشه و نمودار

رحیمی تصریح کرد: برابر آخرین رنگ‌بندی اعلامی در نرم‌افزار ماسک که از روز شنبه (27 شهریورماه) قابلیت اجرایی دارد تعداد مناطق قرمز در خراسان رضوی به سه شهر کاهش یافت و 12 شهر در وضعیت زرد و 14 شهر در وضعیت نارنجی قرار گرفتند در رنگ‌بندی جدید تنها شهرستان‌های درگز، خلیل‌آباد و بردسکن در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: قوچان، چناران، مشهد، فریمان، نیشابور، بینالود، تربت‌حیدریه، کاشمر، سرخس، تایباد، خواف، گناباد و سبزوار با قرار گرفتن در وضعیت نارنجی در شرایط پرخطر و شهرستان‌های کلات، فیروزه، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن، مه‌ولات، بجستان، رشتخوار، زاوه، باخرز و تربت جام با قرار گرفتن در وضعیت زرد در شرایط خطر متوسط قرار دارند.

انتهای پیام/281/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو ۱۰۰  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال