Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پی سفر صادق خلیلیان استاندار خوزستان به شهرستان آبادان و بازدید از شهرهای آبادان اروندکنار و چوئبده و همچنین بررسی مشکلات لنج دارانی که در ماه‌های اخیر اجازه ترخیص کالاهای خود را از بنادر آبادان اروندکنار و چوئبده نداشتند با دستور استاندار خوزستان دستور تخلیه و ترخیص این کالاها صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معطلی کالاهای لنج داران به دلیل دستورالعملی بود که بر اساس آن، لنجداران فقط می‌توانستند در طول سال به یک بار سفر و انجام واردات مبادله کنند. لنج دارانی که اجازه ترخیص نداشتند برای بار دوم بود که واردات کالاهای خود را انجام می‌دادند که با صدور بخشنامه‌ای امکان تخلیه و ترخیص آنها کن لم یکن شده بود.

این امر با بازدید میدانی و دستور صریح استاندار خوزستان و تصویب فوری شورای تأمین شهرستان آبادان مبنی بر صدور مجوز ترخیص سریع این کالاها همراه شد.

کد خبر 5307019

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان صادق خلیلیان اروندکنار ابادان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان واکسیناسیون هفته دفاع مقدس زلزله ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به دستور تخلیه رفح

به گزارش خبرآنلاین یکی از رهبران ارشد جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد که «دستور تخلیه رفح از سوی اسرائیل تحولی خطرناک است و پیامدهایی به همراه خواهد داشت.»

وی در گفت‌وگو با رویترز خاطرنشان کرد: در کنار رژیم اشغالگر، دولت آمریکا مسئول این تروریسم است.

به نقل از ایسنا پیش از این یو آو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی آغاز تخلیه ساکنان از مناطق شرقی رفح با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا تلفنی گفت‌گو کرد.

گالانت در این گفت‌وگوی تلفنی به آستین گفت که اقدام نظامی در رفح به دلیل مخالفت حماس با پیشنهاد واسطه‌ها برای ایجاد آتش‌بس امری ضروری است.

طبق گزارش هاآرتص، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس تمام پیشنهادها را نمی‌پذیرد و این امر به معنای آغار حمله نظامی در رفح است.

اخیرا رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که تخلیه به سمت اردوگاه‌های خان یونس و المواصی در جنوب نوار غزه در حال انجام است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد تصمیم برای آغاز تخلیه رفح شب گذشته در جلسه کابینه گرفته شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903409

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد