Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید میکائیلی مسئول بسیج هنرمندان فارس با اشاره به برنامه‌های بسیج هنرمندان استان فارس در هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس، ترویج فرهنگ انقلابی، ولایت مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، روحیه خودباوری ملی و دینی با حفظ و نشر ارزش‌های والا را به ما نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان به ویژه با استفاده از ابزار‌های هنری و هنرمندانه می‌تواند تاثیرات خیلی خوبی داشته باشد گفت: در این راستا معرفی اسوه‌ها و الگو‌های ارزشی حماسه دفاع مقدس، ایجاد فضای ارزشی و معنوی با الگوبرداری از فضای جبهه‌ها، انجام فعالیت‌های مختلف به ویژه برای نسل چهارم انقلاب همچنین اجرای کار‌های خلاقانه با روایت هنرمندانه را می‌توان در این حوزه مدنظر داشت.

مسئول بسیج هنرمندان استان فارس با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای جذب حداکثر نیرو‌های جوان هنرمند در هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان فارس و شهر شیراز همواره مدنظر است، افزود: برای این هفته ۵۰ برنامه شاخص و ۲۰۰ برنامه عمومی در هفته دفاع مقدس در شهر شیراز و سطح شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود.

میکائیلی با اشاره به اجرای این برنامه‌ها بیان کرد: مشارکت در برگزاری عصر شعر با دیگر اقشار بسیج، رونمایی از مدرسه هنری مجازی توسط بسیج هنرمندان، رونمایی از سایت تخصصی سازمان بسیج هنرمندان، رونمایی از جشنواره بین‌المللی شعر خاتم سلیمانی و برگزاری نشست تخصصی هنری با موضوع دفاع مقدس از شبکه استانی فارس از جمله برنامه‌های شاخص است.

او با اشاره به دیگر برنامه‌های شاخص این هفته عنوان کرد: آیین تجلیل از رزمندگان هنرمند دفاع مقدس و همچنین هنرمندانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کنند با مشارکت بنیاد حفظ آثار و برپایی نمایشگاه آثار شهدای هنرمند با همکاری شهرداری و بنیاد شهید همچنین اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه ویژه هنرمندان در شهر شیراز از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

مسئول بسیج هنرمندان استان فارس تصریح کرد: برپایی و رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس و اکران فیلم کوتاه لبخند خدا با موضوع دفاع مقدس که در حال ساخت است از دیگر برنامه‌های این هفته است که توسط بسیج هنرمندان دنبال می‌شود.

میکائیلی با بیان اینکه تهیه آلبوم سرود دفاع مقدس و موسیقی دفاع مقدس در شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس است گفت: مسابقه داستان‌نویسی با موضوع عملیات ثامن و همایش یک روزه شناخت ابعاد زندگی شهید شاخص هنرمند سازمان بسیج هنرمندان شهید حاج حسین فهمیمی همچنین دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمند استان فارس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

او ادامه داد: اختتامیه جشنواره استانی عصر انتظار که در ۲۵ شهرستان برگزار شده، آیین اختتامیه داستان ویژه نیرو‌های مسلح که توسط روابط عمومی سپاه فجر دنبال شده و بسیج هنرمندان مشارکت داشته و همچنین آیین اختتامیه جشنواره استانی خاکریز دفاع مقدس که توسط بنیاد حفظ دنبال می‌شود، از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج هنرمندان فارس دفاع مقدس دیگر برنامه هفته دفاع مقدس بسیج هنرمندان دفاع مقدس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی