Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@16:45:24 GMT

خداحافظی مهدی تارتار با اوت‌های بلند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۲۳۷

خداحافظی مهدی تارتار با اوت‌های بلند

خبرورزشی – خیلی‌ها به این تاکتیک از سوی تیم پیکان ایراد می‌گرفتند اما مهدی تارتار می گفت هر تیمی نادر محمدی را در اختیار داشته باشد از پرتاب های بلند او استفاده می کند. نکته جالب اینکه مهدی تارتار بعد از حضور در ذوب آهن این بازیکن را به همراه خود به اصفهان نبرد در حالی که نادر محمدی بازیکن آزاد بود و می توانست به راحتی با ذوب آهن قرارداد امضاء کند اما در نهایت تصمیم گرفت در پیکان بماند و به تازگی قرارداد خود را با تیم تهرانی تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نادر محمدی در خصوص تمدید قرارداد خود با تیم پیکان گفت: «طبق تحقیقات من حسینی علاقه زیادی دارد تیم ‌هایش روی زمین و خوب فوتبال بازی کنند. امیدوارم بتوانیم با حضور وی در پیکان حتی بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم. تیم ما سال گذشته در رتبه هفتم قرار گرفت که با توجه به جوانی پیکان نتیجه فوق‌العاده‌ای بود اما امسال به آن جایگاه نگاه نمی‌کنیم و فقط رتبه‌ای بالاتر می‌خواهیم. همیشه گفته‌ام نمی‌خواهم به خاطر پرتاب اوت دیده شوم اما این موضوع یکی از ویژگی‌های فوتبال من است و تمریناتی برای آن انجام می‌دهم اما اکنون با حضور حسینی در پیکان بیشتر روی تمرینات روی زمین کار می‌کنم تا در این زمینه هم عملکرد بهتری داشته باشم.»

با این اوصاف باید گفت مهدی تارتار با  این تصمیم بر آن شد که با تاکتیک اوت دستی خداحافظی کند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان مهدی تارتار پیکان مهدی تارتار مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، البته این آمار برای چهار تیم مدعی بالای جدول چندان اهمیتی ندارد چرا که آنها معمولا تغییرات محدودی از نظر امتیازی نسبت به فصل گذشته خود دارند اما برای تیم‌های دیگر، این مولفه جذابی است که پیشرفت آنها را نشان می‌دهد.

ملوان این فصل با هدایت مهدی تارتار توانسته 39 امتیاز کسب کند و در رتبه پنجم قرار بگیرد. این در حالی است که آنها فصل گذشته با 24 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول جای داشتند و از این نظر رکوردی عجیب و غریب را ثبت کرده‌اند.

جالب اینکه ملوان در ابتدای فصل تنها چهار بازیکن تحت قرارداد داشت و به عنوان آخرین تیم در پنجره تابستانی بسته شد اما به هر حال با سرمربیگری تارتار و بازیکنان موردنظر او، توانسته به رقابت سهمیه آسیایی هم برسد.

نکته مهم اینکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیز نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری را کسب کرده‌اند اما عموم تیم‌ها نسبت به موقعیت کنونی خود در لیگ بیست و دوم کمتر امتیاز گرفته‌اند.

در این بین سوژه جالب تیم تراکتور است که نسبت به فصل گذشته یک امتیاز کمتر کسب کرده اما توانسته جایگاه خود را یک رتبه بالا بکشد و در رتبه چهارم قرار بگیرد.

شاگردان مهدی تارتار حالا برای حفظ پیشرفت 15 امتیازی خود که آنها را صدرنشین تغییر امتیاز در این فصل کرده، باید حداقل یک بازی دیگر را با برد پشت سر بگذارند اما بعید است که جاه‌طلبی آنها به تنها کسب سه امتیاز تا پایان فصل رضایت بدهد.

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!