Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا چین تایپه را شکست داد.
به گزارش آریا، در ادامه رقابت های قهرمانی والیبال آسیا، شاگردان بهروز عطایی صبح امروز به مصاف چین تایپه رفتند. در حالی که پیش از صعود ایران به نیمه نهایی قطعی شده بود، این بازی هم با برتری مطلق ملی پوشان کشورمان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین تایپه فقط در ست دوم توانست برای ایران دردسر درست کند و در ست های اول و سوم با اختلاف فاحشی شکست خورد. در نهایت ایران ٣ بر صفر این بازی را هم به سود خود رقم زد تا بدون حتی یک ست باخته به نیمه نهایی برود.
ست اول: ایران ٢5 - چین تایپه ١٠
* اولین امتیاز را ایران با دفاع روی تور مجرد به دست آورد.
*  پس از آنکه چین تایپه 5 امتیاز به ایران داد، سرمربی این تیم وقت استراحت گرفت.
* با ورود مجدد بازیکنان به زمین، ملی پوشان کشورمان سه امتیاز دیگر گرفتند و بعد از آن بهروز عطایی اولین وقت استراحت فنی ایران را گرفت.
* پاس حضرت پور و ضربه میثم صالحی دهمین امتیاز را برای تیم ملی کشورمان به همراه داشت و اختلاف به 7 امتیاز رسید.
* دفاع دیدنی توخته ایران را به امتیاز دوازهم رساند.
* برخود ضربه بازیکن چین تایپه به دستان کاظمی و خروج توپ از زمین باعث شد چین تاپیه پس از واگذاری چهار امتیاز به ایران، به پنجمین امتیازش در این دیدار برسد.
* فرود ضربه توخته در انتهای زمین حریف، اختلاف امتیازها را دو رقمی کرد.
* سرویس پرسرعت کاظمی اجازه جابجایی به موقع به مدافع عقب زمین چین تایپه نداد و ایران به امتیاز 18 رسید.
* با رسیدن ایران به امتیاز 21 و ایجاد فاصله 13 امتیازی با چین تایپه، ملی پوشان کشورمان توانستند رکورد اختلاف امتیاز این مسابقات را به نام خود کنند.
* آبشار اسفندیار از منطقه چهار ایران را به امتیاز 22 رساند.
* امتیاز دهم چین تاپیه در حالی به دست آمد که خط حمله این تیم برای اولین بار در این مسابقه توانستند کار تیمی و حرکت دوبله وسط انجام دهند.
* ضربه کاظمی کار را در ست اول تمام کرد و تیم ملی کشورمان با نتیجه 25 بر 10 پیروز شد.

ست دوم: ایران ٢5 - چین تایپه ٢٣
* ضربه مجرد در خط حمله ایران مانند ست اول، امتیاز نخست بازی را رقم زد.
* ضربه فنی کاظمی به زمین حریف، هماهنگی بازیکن این تیم را به هم ریخت و توپ به زمین ایران برنگشت.
* دریافت خوب سرویس چین تایپه در زمین ایران و بازی سرعتی بازیکنان کشورمان امتیاز سوم را به ایران داد.
* در حالی که داور خط معتقد بود توپ پس از برخورد با مدافعان تیم ملی کشورمان به بیرون رفته، داور وسط چنین اعتقادی نداشت که در نهایت ویدئوچک نیز این موضوع را تایید کرد و ایران به امتیاز 4 رسید.
* آبشار اسفندیار بدون برخورد با مدافعان حریف به بیرون رفت تا اختلاف امتیاز دو تیم به حداقل برسد.
* در حالی که داور وسط اعلام کرد سرویس ایران مستقیم به بیرون رفت و بازی مساوی است، با بازبینی ضربه مشخص شد توپ به دفاع چین تایپه برخورد کرده و باز هم امتیاز به ایران برگشت.
* بر خلاف ست اول چین تایپه در ست دوم بازی را به صورت پایای با ایران پیش می‌برد.
* با رسیدن بازی به نتیجه 8 بر 6 به سود ایران، سرمربی تیم ملی کشورمان درخواست وقت استراحت داد.
* کار خوب عبادی پور با مکث دادن به حرکتش در فضا و ارسال مناسب توپ به فضای خالی زمین حریف، ایران را به امتیاز 9 رساند.
* در حالی که بازی در امتیاز 9 به تساوی کشیده شد، فرود ضربه اسفندیار در منطقه یک زمین چین تایپه ایران را به امتیاز دهم رساند.
* آبشار اسفندیار بدون برخورد به دفاع به بیرون رفت تا چین تایپه با رسیدن به امتیاز 11 برای نخستین بار از ایران پیش بیفتد.
* چین تایپه تا امتیاز دوازدهم نفس به نفس با ایران پیش آمد و با جلو افتادن دو امتیازی ایران سرمربی چین تایپه وقت استراحت فنی گرفت.
* برخورد سرویس جواد کاظمی به تور و خروجش از زمین و سپس ضربه سرعتی مهاجم چین تایپه کار را در امتیاز 14 به تساوی کشاند.
* دریافت ناقص عبادی پور، برای دومین مرتبه در این بازی چین تایپه را از ایران پیش انداخت.
* سه امتیاز متوالی پس از سومین وقت استراحت فنی با خراب شدن سرویس‌های دو تیم به دست آمد.
* در حالی که بازیکنان ایران معتقد بودند آبشار حریف بدون برخورد به بیرون رفته، داور چنین نظری نداشت تا چین تایپه 19 بر 18 از ایران پیش بیفتد.
* آبشار اسفندیار روی حرکت دوبله وسط مهاجمان ایران راه به جایی نبرد تا حریف به امتیاز 22 برسد. پس از آن سرمربی کشورمان درخواست وقت استراحت داد.
* ضربه میلاد عبادی پور با ارتفاع مناسب به دفاع چین تایپه برخورد کرد و اوج گرفت تا مدافع میانی‌شان دیگر به این توپ نرسد و بازی در امتیاز 23 مساوی شود.
* صابر کاظمی سرویس پرقدرتی به زمین چین تایپه فرستاد و ناکامی دفاع وسط در دفع توپ ایران را به امتیاز 24 رساند.
* ضربه میلاد عبادی پور آخرین امتیاز ست دوم را به همراه داشت و ایران با نتیجه 25 بر 23 در یک ست نفسگیر پیروز شد.

ست سوم: ایران ٢5 - چین تایپه ١١
* ضربه پشت مدافع چین تایپه در فضای خالی اولین امتیاز ست را به ایران داد.
* بازبینی صحنه در امتیاز منجر به تساوی 2 بر 2 به سود ایران تمام شد و نتیجه بصورت 3 بر یک با برتری ایران تغییر کرد.
* امتیازگیری متوالی ملی پوشان ایران و رسیدن به امتیاز 5، سرمربی چین تایپه را مجاب کرد وقت استراحت بگیرد.
* برخورد پیاپی دو سرویس از هر تیم نتیجه را به 8 بر 3 رساند.
* حرکت دوبل وسط خط حمله چین تایپه فایده ای نداشت و توپ آنها به تور برخورد کرد تا ایران به امتیاز 12 برسد.
* جلوه دقایقی بعد از حضورش در زمین که برای اولین بار در این بازی رقم خورد، نخستین امتیازش را گرفت و ایران به عدد 15رساند.  
* ضربه پرقدرت اسفندیار از منطقه شش در انتهای زمین چین تایپه به زمین نشست تا اختلاف به 12 امتیاز برسد.
* سرویس پرشی امین اسماعیل نژاد ضمن برخورد به تور به سمت زمین چین تایپه رفت و نظم بازیکنان این تیم را به هم ریخت تا ایران به امتیاز 19 برسد.
* مسافر با آبشار زیبایی که زد ایران را به امتیاز 20 رساند.
* آبشار خط حمله چین تایپه با دفاع دو بازیکن ایران همراه شد که کار مدافعان به خوبی انجام شد و ایران باز هم  امتیاز گرفت.
* اسماعیل نژاد به راحتی ضربه نهایی را زد و تیم ملی کشورمان به امتیاز 23 رسید.
* سرویس رمضانی توسط مدافع میانی چین تایپه دفع شد اما در ادامه ضربه خط حمله این تیم به بیرون زمین رفت تا ایران به امتیاز 25 برسد.
* تیم ملی کشورمان در حالی این دیدار خود را سه بر صفر پیروز شد که در ست های اول و سوم حریف بیشتر از 10 و 11 امتیاز کسب نکرد اما در ست دوم پا به پای ایران آمده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایران چین تایپه ایران را به امتیاز ایران به امتیاز تیم ملی کشورمان بیرون رفت وقت استراحت ایران پیش ملی پوشان عبادی پور خط حمله ست اول ست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ به سود آلومینیوم به پایان رسید تا این تیم با شکست پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

مهدی لیموچی مهاجم جوان آلومینیوم در این بازی نقش بزرگی را در کسب تساوی تیمش در وقت‌های قانونی و اضافه برابر پرسپولیس داشت. این بازیکن ابتدا در دقیقه ۸۵ گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر رساند و در دقیقه ۱۲۰ نیز با پاسی که به علیرضا نقی زاده داد، منجر شد تا گل چهارم و تساوی بخش تیمش به ثمر برسد.

لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با درخشش در بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما دو بار از حریف عقب افتادیم اما توانستیم با اعتماد به نفس بالا موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم و هر دو بار کامبک بزنیم. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران در چند فصل اخیر بوده است اما همه مشاهده کردند که تیم ما در این بازی بهتر از حریف بود و نشان دادیم که لیاقت صعود به مرحله بعدی جام حذفی را داریم.

او درباره درخششی که در این بازی داشت، گفت: همیشه گفته‌ام که اگر در زمین عملکرد خوبی دارم همه آنها زحمات هم تیمی‌هایم است؛ لطف خدا در این بازی شامل حالم شد که بتوانم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورم به بهترین شکل ممکن استفاده کنم. اگر تیم پیشرفت کند مطمئناً پیشرفت فردی هم در بازیکن به وجود خواهد آمد و باید از هم تیمی‌ها و کادر فنی آلومینیوم تشکر کنم. از اینکه نقش کوچکی در پیروزی تیم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشتم، خوشحال هستم.

مهاجم گلزن آلومینیوم در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش برابر فولاد خوزستان که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: قطعاً بازی سختی در پیش داریم. فولاد تیمی ریشه دار و پر هوادار است و با توجه به امکاناتی که دارد، جایگاه فعلی آن در جدول مستحق این تیم نیست. ما شایستگی حضور در بین تیم‌های بالای جدولی را داریم و قطعاً برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد؛ انشاالله روز چهارشنبه دل مردم اراک را بار دیگر شاد خواهیم کرد.

کد خبر 6091649

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت