Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - قابلیت Tote در سیستم عامل کروم برای شما امکان دسترسی سریع به مهم‌ترین یا، حداقل، جدیدترین آیتمها در کروم‌بوکتان را فراهم می‌آورد، و به راحتی از افزایش بی‌نظمی در بخش‌های دیگر سیستم جلوگیری می‌کند. حجم محتوای دیجیتالی که ما این روزها خلق می‌کنیم به مرور می‌تواند باعث شلوغ شدن دسکتاپ یا فضای‌کار کامپیوتر ما با آیکون‌ها، فایل‌ها، دانلودها، اسکرین‌شات‌ها و خیلی چیزهای دیگر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابلیت Tote در سیستم عامل کروم برای شما امکان دسترسی سریع به مهمترین یا، حداقل، جدیدترین آیتم‌ها در کروم‌بوکتان را فراهم می‌آورد، و به راحتی از افزایش بی‌نظمی در بخش‌های دیگر سیستم جلوگیری می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، گوگل در ماه مارس Tote را به عنوان نام تخیلیش برای آنچه اکنون به عنوان یک قابلیت Shelf در بسیاری از سیستمهای عامل جا افتاده است عرضه کرد. به بیان خلاصه، Tote مکانی برای جداگانه نگه داشتن آیتمهای موقتی مانند فایل‌های اخیرا دانلود شده است. با این حال، با توضیحات جدید گوگل مشکل می‌شود که می‌توانید تقریبا هر آنچه نیاز دارید را بر روی این قفسه (شلف) نگه دارید.
 
Tote ابتدائاً برای این طراحی شده بود که چیزی شبی یک کلیپبورد پیشرفته برای دسترسی به اسکرین‌شاتها باشند. از وقتی که گوگل در ماه آوریل گذشته اسکن سند را به سیستم عامل کروم افزود، اسناد اسکن‌شده نیز به آنجا می‌روند. در حالی که پنج اسکرین‌شات آخر از کلیپبورد معمول هم قابل دسترسی هستند، اما مزیت Tote این است که یادداشتهایی که روی اسکرین‌شاتها می‌نویسید در آنجا نیز به طور اتوماتیک ذخیره خواهند شد.
 
همچنین می‌توانید از طریق Tote به فایلهایی که اخیرا دانلود شده‌اند دسترسی پیدا کنید، ولی ممکن است در مواقعی بخواهید که یک فایل مشخص همیشه با تنها چند کلیک در دسترس باشد. خوشبختانه شما می‌توانید فایلها را به Tote پین کنید و آنها همیشه در بالا ظاهر شوند، و برای کشیدن و انداختن بر روی هر سندی که بر روی آن کار می‌کنید آماده باشند.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: کروم سیستم عامل قابلیت Tote نرم افزار سیستم عامل کروم بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، در پیام گرامیداشت روز ملی بیماری خاص و روز جهانی تالاسمی از اتخاذ راهکارهای علمی و افزایش منابع و اعتبارات برای حمایت بیشتر از این بیماران سخن گفت.

متن پیام رئیس سازمان غذا و دارو

۱۸ اردیبهشت، روز ملی بیماری خاص و روز جهانی تالاسمی است بیماران تالاسمی هم جزو بیماران خاص محسوب می‌شوند در گذشته دغدغه نظام سلامت افزایش طول عمر این عزیزان بیمار خاص بود اما امروز به فکر افزایش کیفیت زندگی و ارائه زندگی مطلوب با افزایش سطح بهداشت مانند همه هموطنان است.

تصویر امروزی بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیز و ام اس حتی برای بدبین‌ترین افراد نیز تردیدی از توانمندی عزیزان مبتلا به این بیماری‌ها باقی نگذاشته است.

جامعه امروز ایران به خوبی بر این موضوع آگاه است که با درمان مطلوب می‌توان از بیمار خاص، فردی پویا، قابل اعتماد و با انگیزه‌ای ساخت که صرفاً صفت بیمار خاص را در کوی و برزن زندگی به دنبال خود می‌کشد و بیماری از زندگی اش رخت بربسته است.

تعداد بیماران تالاسمی ماژور، سیکل سل و اینترمدیا شناسایی شده در کشور ما که شیوعش هم در آن یکسان نیست به حدود ۲۳ هزار نفر می‌رسد که در نوار ساحلی و در استان‌های حاشیه خلیج فارس و دریای خزر میزان ابتلاء به این بیماری معمولاً بیشتر است.

سازمان غذا و دارو همواره در تلاش است تا داروی بیماران تالاسمی را به نحوه مطلوب‌تری تأمین کند به طوری که در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل به میزان قابل توجهی تأمین شد.

ما در تأمین داروهای تالاسمی تلاش می‌کنیم نقایص نسبت به گذشته کاهش یابد و به داروی مورد نیاز بیماران دسترسی بهتری باشد.

همچنین امیدواریم در سال جاری با اتخاذ راهکارهای علمی و افزایش منابع و اعتبارات لازم بتوانیم حمایت‌های بیشتری از بیماران خاص داشته باشیم.

کد خبر 6098032 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • فرانسه پهپاد کامیکازه با سرعت ۴۰۰کیلومتر برساعت ساخت
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه