Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به نقش تعیین‌کننده طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز در مقابله با کرونا، گفت: طرح شهید سلیمانی از معجزات انقلاب اسلامی است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به عملکرد سازمان بسیج طلاب، گفت: بسیج طلاب و روحانیون در مقابله با ویروس منحوس کرونا و ارائه خدمات به مردم در ابعاد مختلف مانند کمک مؤمنانه، مشارکت در واکسیناسیون، کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها و مخصوصاً تدفین متوفیان کرونایی خوب درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: بسیج طلاب، اساتید و روحانیون باید در راستای بصیرت‌افزایی در سایر اقشار بسیج نقش آفرینی کند و این مأموریتی مهم بر عهده این قشر از جامعه بسیج مستضعفین است.
حاجی صادقی با اشاره به روند اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، تصریح کرد: کاری که مُزین به نام این شهیدان بزرگوار باشد، خداوند به آن برکت می‌دهد، هم خدا به این کار برکت داد و هم آن‌هایی که در این راه گام برداشتند، با اخلاص وارد شدند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، نقش تعیین کننده‌ای در جریان مقابله با کرونا در کشور ایفا می‌کند، اضافه کرد: طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، از معجزات انقلاب اسلامی است چون می‌تواند نیرو‌های عزیز بسیجی را در خدمت مردم قرار دهد.
وی اظهار داشت: سپاه و بسیج تا آخر کرونا در خدمت ملت بزرگ ایران هستند و مشغول ارائه خدمات خواهند بود.   بیشتر بخوانید: افتتاح دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در پایتخت
انتهای پیام/   برچسب ها: حاجی صادقی سپاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاجی صادقی سپاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماینده ولی فقیه در سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان