Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:57:56 GMT

لغو سفر رکابزنان تیم ملی به مسابقات بلژیک

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۸۳۲۳

لغو سفر رکابزنان تیم ملی به مسابقات بلژیک

در حالیکه قرار بود تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان جمعه شب برای حضور در مسابقات جهانی راهی بلژیک شود ویزای رکابزنان نیامد تا این اعزام لغو شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، نود و چهارمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده جهان از ۱۹ تا ۲۶ سپتامبر در فلاندر بلژیک برگزار می‌شود. حضور رکابزنان ایران در این رویداد به لحاظ محاسبه و ثبت امتیازات دوچرخه سواران در رنکینگ جهانی حائز اهمیت بوده و هست اما به نظر می‌رسد رکابزنان این فرصت طلایی را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

فدراسیون دوچرخه سواری از بین حاضرین در اردو سه ورزشکار را برای شرکت در این رویداد انتخاب کرده بود. سمیه یزدانی در بخش بانوان و علی لبیب و مهدی آقاکاشی در بخش امید نمایندگان ایران در مسابقات جهانی بودند که حتی بلیت سفرشان نیز تهیه شده بود اما با عدم صدور به موقع ویزا این سفر عصر روز جمعه لغو شد.

با لغو این سفر امتیازات رکابزنان در مسابقات قهرمانی کشور سال آینده به طور کامل ثبت نخواهد شد و این مسئله ضرر زیادی به رتبه بندی رکابزنان و تیم ملی در رنکینگ‌های آسیایی و جهانی خواهد زد.

 

لغو سفر رکابزنان به بلژیک به این دلیل بوده که فدراسیون در فاصله چند هفته‌ای تا مسابقات به فکر تشکیل اردوی تیم ملی و در نهایت بسیار دیر اقدام به دریافت ویزای این کشور کرده بود.

دوچرخه سواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی