Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:08:23 GMT

کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۸۵۹۳

کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می کند

سعید بیگ زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به دعوت رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک، کاردار سفارت کشور مالزی در ایران آقای محمد نظام حلیمی به همراه رایزن اقتصادی سفارت آقای حسام الدین محمد آسپار به منظور آشنایی با ظرفیتها و توانمندی های واحد های تولیدی صنعتی استان  مرکزی و همچنین دیدار با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادر کنندگان به استان مرکزی سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که این سفر به منظور بررسی راهکارهای استفاده از موقعیت های تجاری اقتصادی و سرمایه گذاری مالزی انجام میشود گفت با توجه به اینکه مالزی یکی از کشورهای هدف صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان مرکزی محسوب میشود تلاش بر این است تا گامهای موثری در جهت افزایش تعاملات فی‌مابین برداشته شود.
وی افزود: بازاریابی و بازارسازیبرای اعضای زیر مجموعه خود و واحد‌های تولیدی صنعتی استان مرکزی از سیاستهای اتاق بازرگانی می‌باشد.

بیگ زاده در مورد برنامه های این سفر دو روزه گفت: بازدید از چند واحد تولیدی صنعتی در زرندیه، مامونیه و ساوه و دیدار با مدیران واحد‌های تولیدی صنعتی شهرستان ساوه و همچنین بازدید از واحد‌های تولیدی صنعتی در اراک و نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی اراک و صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان مرکزی از برنامه های این سفر می‌باشد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: مالزی استان مرکزی اراک ایران واحد های تولیدی صنعتی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی در جریان بازدید از غرفه واحد‌های تولیدی استان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور که با عنوان ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.

او تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازار‌های جدید و توسعه بازار‌های صادراتی موجود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت برای حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو، از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده است که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی اضافه کرد: در سال گذشته از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شده است که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

او، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف