Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه قضایی کمالان از دستگیری سارقان مسلح شالی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت‌های دیگر از جمله دزدیدن موتورسیکلت در تهران و مشهد اقرار کرده اند. موسی خاکزاد، رئیس حوزه قضایی کمالان در استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از دستگیری سارقان مسلح شالی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته با سارقان با تهدید سلاح گرم، کامیون حامل ۲۰ تن شالی را دزدیدند و پس ازجابجا کردن کِشنده کامیون، راننده را رها کردند و گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس حوزه قضایی کمالان خاطرنشان کرد: هیچ رد یا نشانی از سارقان در دست نبود؛ اما با تلاش‌های قضایی و پلیسی سرنخ‌هایی به دست آمد که منتهی به شناسایی یکی از سارقان شد.

وی اظهار کرد: پس دستگیری این سارق، سه همدست او نیز شناسایی شدند که تاکنون دو نفر آن‌ها دستگیر و روانه زندان شده اند.   بیشتر بخوانید: آغاز رسیدگی به پرونده زورگیران خشن اتوبان تهران - کرج وی گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت‌های دیگر از جمله دزدیدن موتورسیکلت در تهران و مشهد اقرار کرده اند.

رئیس حوزه قضایی کمالان با اشاره به این که پرونده در شعبه سوم کیفری دادگاه بخش کمالان در حال رسیدگی است، گفت: تحقیقات برای شناسایی شاکیان و کشف دیگر اموال مسروقه ادامه دارد.

خاکزاد از افرادی که به این شیوه از آنان سرقت شده است خواست برای شکایت به دادگاه کمالان و یا پلیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ برچسب ها: سرقت مسلحانه دادگستری گلستان دستگیری متهمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت مسلحانه دادگستری گلستان دستگیری متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه