Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در ادامه مسابقات لیگ های اروپایی، لیدزیونایتد در سنت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل رفت و به تساوی یک بر یک رسید. 

در این بازی رافینیا برای لیدز و سنت ماکسیم برای نیوکاسل گلزنی کردند. 

در جدول لیگ برتر انگلیس لیدزیونایتد با ۳ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت و نیوکاسل با ۲ امتیاز به رده هجدهم صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لالیگای اسپانیا کادیز موفق شد در بالایدوس به برتری ۲ بر یک مقابل سلتاویگو دست یابد. لوزانو و اسپینو برای کادیز گلزنی کردند و تک گل سلتا را سنتی مینا در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند. کادیز با این برد ۵ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت و سلتا با یک امتیاز به جایگاه هجدهم رسید.

در سری آ ایتالیا، تورینو موفق شد از سد ساسولو با یک گل عبور کند. گل میهمان را پیاکا به ثمر رساند تا تورینو با ۴ امتیاز به رده هشتم صعود کند. 

در لوشاپیونه فرانسه، استراسبورگ در مصاف با متز به برتری ۳ بر صفر رسید. دیالو و آخورکو برای میزبان گلزنی کردند تا استراسبورگ ۷ امتیازی شود. این تیم اکنون در رده دهم قرار دارد. متز با ۳ امتیاز به رده نوزدهم سقوط کرد. 

انتهای پیام/  

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در حالی به مصاف نساجی می‌رود که در پنج بازی اخیر مقابل این حریف برنده بوده و به لحاظ آماری برتری چشم‌گیری بر حریفش داد، اما شرایط این مسابقه از سوی هر دو تیم کاملا ویژه خواهد بود. 

شاید این سخت‌ترین بازی پرسپولیس در پنج هفته پایانی و مقطع آخر فصل باشد. روزی که پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت و در شرایطی که حریف برای فرار از سقوط می‌جنگد حق لغزش و امتیاز دادن ندارد.

نساجی تحت هدایت ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده و نتیجه فوق‌العاده‌ای هم به دست آورده است. آن‌ها در اصفهان سپاهان پرستاره را متوقف کردند، سپس در خانه مقابل تراکتور پیروز شدند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را شکست دادند و باز هم گل نخوردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد.

با این وجود آمار نتایج پرسپولیس مقابل این رقیب در پنج بازی آخر فوق‌العاده بوده است. پرسپولیس در پنج بازی متوالی مقابل نساجی برنده بوده و غالباً نتایج درخشانی گرفته است. در این برد‌ها دو پیروزی فوق‌العاده فصل قبل که با نتایج ۵ بر یک و چهار بر صفر رقم خورد بهترین نتایج سرخ‌ها مقابل حریف شمالی بوده است.

پیروزی‌های دو بر یک و سه بر یک دو فصل قبل هم این آمار را بهتر کرده ضمن اینکه سرخ‌ها در نیم فصل اول لیگ جاری هم با یک گل مقابل نساجی پیروز شدند تا با آمار پیروزی‌های صد درصدی مقابل نساجی طی ۵ نبرد آخرشان که ۱۵ گل زده‌اند و تنها ۳ گل دریافت کرده‌اند دست بالا را داشته باشند، اما به نظر می‌رسد این بازی شرایطی کاملاً ویژه خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!