Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و دبیر مجمع نمایندگان گلستان با اشاره به سفر ۲ روزه معاونان وزیر نیرو به این استان گفت: در این سفر که امروز و فردا شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ شهریور انجام می‌شود، مشکلات صنعت آب و برق استان مورد بازدید و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا منتظری اظهار داشت: غلامعلی رخشانی‌مهر (معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر) و حمیدرضا جانباز رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به نمایندگی از وزیر نیرو به گلستان سفر کرده و از وضعیت صنعت آب و برق استان بازدید خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که این سفر با درخواست مجمع نمایندگان گلستان انجام می‌شود، بیان داشت: مردم استان در تابستان امسال وضع نامطلوبی در خصوص آب و برق داشتند و در بخش هزینه برق مصرفی تابستان نیز فشار زیادی به مردم وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر سفر خود را از مرکز و غرب گلستان آغاز خواهد کرد و در روز دوم به شرق استان خواهد رفت و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در روز اول سفر به شرق استان و در روز دوم به غرب استان خواهد رفت.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معاون هماهنگی شرکت توزیع توانیر در اولین برنامه حضور در استان، پُست ۴۰۰/۶۳ کیلوولت روستای مریم آباد گرگان را مورد بازدید قرار خواهد داد و سپس با حضور در علی‌آبادکتول از نیروگاه این شهرستان به عنوان تنها نیروگاه تامین کننده برق گلستان در بخش دولتی دیدن خواهد کرد.

وی یادآور شد: در ادامه این سفر پُست علی‌آباد ۱، بدراق ملا پُست تازه تاسیس سه راهی بدراق ملا، دفتر اتفاقات سنگدوین و توسعه فیدر شهرستان علی‌آباد مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در ادامه مقاوم‌سازی پایه‌های فرسوده شبکه‌های مسیر بدراق ملا به آق‌قلا مورد بازدید قرار خواهد گرفت و رخشانی‌مهر با حضور در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در چهارراه سیمین‌شهر از توابع شهرستان بندرترکمن حضور خواهد یافت و محل احداث نیروگاه مقیاس کوچک این شهر، شبکه‌های مسیر این شهر به گمیشان، سایت میگو و شبکه‌های مسیر گمیشان - بندرترکمن و بندرترکمن - کردکوی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: نماینده وزارت نیرو در بخش برق با حضور در شهرستان‌های کردکوی و بندرگز از پست ۲۳۰ کیلوولت کردکودی و نیز شهرک صنعتی بندرگز بازدید خواهد کرد و بعد از آن با حضور در گرگان در جلسه بررسی مشکلات در حوزه توزیع، فوق توزیع و انتقال در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان شرکت خواهد کرد.

منتظری در ادامه به برنامه‌های روز دوم سفر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اشاره و خاطرنشان کرد: حضور در شهرستان آزادشهر و بازدید از رینگ و پیلون مسیر خوش ییلاق (جاده ارتباطی گلستان - سمنان) و نیز بازدید از پُست ۴۰۰/۶۳ شهر نگین‌شهر در جاده آزادشهر - گنبدکاووس، از برنامه‌های روز دوم سفر رخشانی‌مهر به گلستان است و بعد از آن نماینده وزارت نیرو با حضور در گالیکش از پروژه احداث شبکه ۶۳ کیلوولت با هادی پرظرفیت این شهرستان بازدید خواهد کرد.

وی یادآور شد: رخشانی‌مهر نیز ساختمان جدید شرکت توزیع نیروی برق گلستان در سایت اداری گرگان را افتتاح خواهد کرد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از سد نرماب و بررسی مسائل آبرسانی شرق گلستان، بازدید از تصفیه‌خانه آب و مخزن در دست اجرای شهرستان مینودشت، حضور در تصفیه‌خانه گنبدکاووس و بررسی مسائل آبرسانی این شهرستان، بازدید از پروژه‌های آبرسانی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان و افتتاح چاه شماره ۶ آزادشهر، بازدید از کارگاه و شبکه زهکشی قره‌سو - زرین گل در علی‌آبادکتول و بررسی مسائل آبرسانی، مسائل سد و شبکه در این شهرستان و بازدید و افتتاح ایستگاه پمپاژ و مخزن آبرسانی به گرگان در شهر فاضل‌آباد از توابع علی‌آبادکتول از برنامه‌های کاری اولین روز سفر جانباز رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به گلستان است.

منتظری ادامه داد: بازدید از منطقه سدوشمگیر و بررسی مسائل آبرسانی شهرستان آق‌قلا، بازدید از مجتمع آبرسانی شهدای ترکمن و ایستگاه پمپاژ نیز از برنامه‌های دومین روز سفر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور به گلستان خواهد بود.

وی یادآور شد: جانباز رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و رخشانی‌مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به عنوان نمایندگان وزارت نیرو پس از این بازدیدها ظهر یکشنبه جلسه‌ای با استاندار گلستان و معاونان، هفت نماینده مردم ۱۴ شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و معاوان صنعت آب و برق استان و مدیران مرتبط با حوزه‌های صنعت آب و برق گلستان برگزار کرده و در جلسه نهایی بررسی مشکلات و ارائه راهکارها و جمع‌بندی سفر شرکت خواهند کرد.

منبع: ایرنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشکلات اب و برق معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر مجلس شورای اسلامی آب و فاضلاب کشور مدیرعامل شرکت صنعت آب و برق مورد بازدید رخشانی مهر برق گلستان قرار خواهد برق استان علی آباد روز دوم آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در آیین بزرگداشت روز کارگر، با حضور جمعی از مدیران شهرستان و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت فعال در شهرستان در منطقه بیات دهلران، اظهار کرد: مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر عظیم پای کار باشند.

وی به عدم جذب نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان، به ویژه مدیران شرکت‌های فعال در منطقه، در زمینه به کار گیری نیرو‌های بومی بر اساس قانون توجه و جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیروی محرک توسعه هستند، بیان کرد: توجه به معیشت کارگران، پرداخت به موقع حقوق و مزایای و شنیدن مشکلات آنها از جمله موارد مهمی است که باید مسئولان و مدیران اجرایی مورد توجه قرار بدهند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان از ۱۴ نفر از کارگران ایستگاه تقویت فشار منطقه بیات تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی