Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتبال در اروپا از عصر امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسابقات فوتبال باشگاهی در قاره سبز امروز با دیدارهای حساسی دوباره از سر گرفته خواهد شد.

لیگ جزیره

در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶ با تقابل یاران سارمان قدوس در برنتفورد و ولورهمپتون آغاز خواهد شد که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعت ۱۸:۳۰ نیز ۴ بازی برگزار خواهد شد که برنلی – آرسنال، منچسترسیتی – ساوتهمپتون، نوریچ سیتی – واتفورد و لیورپول و کریستال پلاس برابر هم قرار می گیرند که بازی لیورپول و کریستال پالاس از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت ۲۱ نیز استون ویلا در ورزشگاه خانگی خود پذیرای اورتون خواهد بود.

 

لالیگا اسپانیا

در چارچوب هفته پنجم مسابقات لالیگای اسپانیا نیز از ساعت ۱۶:۴۵ رایو وایکانوو به مصاف ختافه خواهد رفت و الچه برابر لوانته و دیپورتیو آلاوز مقابل اوساسونا صف آرایی می‌کند. در حساس ترین بازی این هفته نیز از ساعت ۱۸:۴۵ اتلتیکو مادرید برابر اتلتیک بیلبائو قرار می‌گیرد.

 

بوندسلیگا 

هفته پنجم بوندسلیگا نیز عصر امروز و از ساعت ۱۸ با بازی ماینز – فرایبورگ، آرمینیا بیلفلد – هوفنهایم، بایرن مونیخ – بوخوم، آگزبورگ – بورسیا مونشن گلادباخ و از ساعت ۲۱ با بازی کلن و لایپزیک آغاز خواهد شد.

 

سری آ ایتالیا

هفته چهارم سری آ ایتالیا نیز امروز از ساعت ۱۷:۳۰ با بازی جنوا و فیورنتینا آغاز می‌شود و از ساعت ۲۰:۳۰  اینتر در ورزشگاه خانیگ خود به مصاف بولونیا خواهد رفت که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت ۲۳:۳۰ نیز سالرنیتانا به مصاف آتالانت خواهد رفت.

 

لژیونرها

در چارچوب هفته هشتم ژوپیلر لیگ بلژیک شارلروآ که علی قلی زاده هافبک تیم ملی ایران را در اختیار دارد از ساعت ۲۳:۱۵ در بازی حساس در برابر کلوب بروژ قرار خواهد گرفت.

 

 

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برنتفورد اتلتیکو مادرید اتلتیک بیلبائو بوندسلیگا بایرن مونیخ ژوپیلر لیگ بلژیک آرسنال اتلتیک بیلبائو اتلتیکو مادرید اینترمیلان بایرن مونیخ برنتفورد بوندسلیگا ژوپیلر لیگ بلژیک سامان قدوس سری آ ایتالیا شارلروا علی قلی زاده فوتبال اروپا لالیگا لژیونرها لژیونرهای فوتبال ایران لیگ جزیره لیورپول منچسترسیتی هفته پنجم خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم