Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۳۷۲ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ میلیارد  و 800 میلیون تومان معامله شد.

در این تالار یک میلیون و ۲۳ هزار تن سیمان، ۲۵۰ هزار تن سنگ آهن، ۶۵ هزار و ۴۱۲ تن فولاد، ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن خاک روی، ۱۲ هزار تن آهن اسفنجی، ۶ هزار و ۵۲۰ تن مس، ۴ هزار و ۲۲۵ تن آلومینیوم، ۱۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۱ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲ کیلو گرم شمش طلا معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۴۸۶ هزار تن انواع کالا به ارزش ۵ میلیارد و 600 میلیون تومان  به فروش رسید.

در این تالار ۲۴۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۷۳ هزار و ۱۲۳ تن مواد پلیمری، ۵۸ هزار تن لوب کات، ۵۵ هزار و ۸۹۹ تن قیر، ۳۶ هزار و ۲۰۵ تن مواد شیمیایی، ۶ هزار و ۵۲۰ تن گوگرد و ۳ هزار و ۳۱۱ تن روغن پایه معامله شد.

همچنین ۶ هزار و ۷۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس کالا هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۶۱۳ هزار و ۳۲۱ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه امروز در تالار صنعتی و متعلق به فولادی هاست چراکه قرار است ۳۸۰ هزار تن مقاطع فولادی را روی تابلو ببرند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J0A

دیگر خبرها

  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]