Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، صابر اکبرزاده سرپرست هیأت دوچرخه سواری مازندران گفت: مرحله نخست پانزدهمین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان به میزبانی هیات دوچرخه سواری ساری و همکاری هیات دوچرخه سواری میاندورود برگزار شد.

او با بیان اینکه در آغاز این مسابقات ۴۸ رکابزن از ۱۳ شهرستان رقابت کردند، افزود: در این مرحله مرتضی رضوانی از تیم نوین تجارت آرویج شرق قهرمان شد، مهدی جابانی از تیم پلیس مازندران به عنوان دوم دست یافت و محمود محمدی از تیم نوین تجارت آرویج شرق، مقام سوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست هیأت دوچرخه سواری مازندران در ادامه گفت: مراحل بعدی لیگ دوچرخه سواری استان در شهر‌های مختلف استان برگزار می‌شود و در هر مرحله به نفرات برتر جوایزی داده خواهد شد، همچنین در مرحله آخر این دوره از مسابقات که با یک سال تاخیر شروع شده است، کاپ قهرمانی، مدال‌های تیمی و انفرادی به همه قهرمانان و شهرستان‌ها تقدیم خواهد شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیأت دوچرخه سواری مازندران لیگ دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله‌ی نخست مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با رویارویی امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.   این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و در مجموع با قبول شکست ۳ به صفر از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.    مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین