Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:29:55 GMT

وضعیت شش شهرستان استان البرز از قرمز به نارنجی تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۰۵۷

وضعیت شش شهرستان استان البرز از قرمز به نارنجی تبدیل شد

ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: تا کنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار دز واکسن در البرز تزریق شده و با توجه به جمعیت سه میلیونی البرز باید حدود شش میلیون دز واکسن در استان تزریق شود تا افراد صفر تا صد ساله را تحت پوشش قرار دهد.

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تغییر رنگ بندی کرونایی البرز اظهار کرد: در حال حاضر به جز شهرستان طالقان که زرد است، مابقی شهرستان‌های استان از قرمز به نارنجی تغییر رنگ داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر متولدین سال ۶۸ به بعد امکان تزریق واکسن را دارند یعنی همه افرادی که ۳۲ سال بیشتر دارند واجد شرایط تزریق واکسن هستند.

وی با بیان اینکه روزانه ۴۰ هزار دز واکسن در استان تزریق می‌شود، گفت: تا کنون بیش از ۴۰ درصد واجدین شرایط استان حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

بابایی تاکید کرد: تا کنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار دز واکسن در البرز تزریق شده و با توجه به جمعیت سه میلیونی البرز باید حدود شش میلیون دز واکسن در استان تزریق شود تا افراد صفر تا صد ساله را تحت پوشش قرار دهد.

این مسئول گفت: البته با توجه به اینکه هنوز واکسنی برای تزریق به افراد کمتر از ۱۸ سال تایید نشده، باید حدود چهار میلیون دز واکسن تزریق شود تا هر دو دز مورد نیاز برای افراد بزرگسال تامین شده باشد.

وی اظهار کرد: تا کنون بیش از یک چهارم واکسنی که برای واجدین شرایط استان نیاز است تزریق شده و اگر به همین سرعت ادامه داشته باشد، ظرف دو سه ماه آینده همه جامعه هدف استان دو دز واکسن خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد کرونای استان البرز البرز دز واکسن تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز