Web Analytics Made Easy - Statcounter

این افراد شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ با مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کردند:‌ رتبه بندی معلمان باید طوری باشد که حقوق ما را افزایش دهد اما در طرح کنونی حقوق ما نسبت به دیگر سازمان ها افزایش نداشته است.  
یکی از این افراد که خود را بازنشسته اعلام کرد گفت: چرا در طرح رتبه بندی معلمان هیچ توجهی به بازنشستگان نشده است؟
برخی از این افراد اعلام کردند بین معلمان مدارس هم در طرح رتبه بندی تبعیض وجود دارد و مزایای مدارس لاکچری بیشتر لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از آنان در این تجمع گفت:‌معلمان در مدارس دولتی از گوشی های شخصی که قسطی خریده اند برای تدریس استفاده می کنند.
یک نفر دیگر که خود را نماینده فرهنگیان شهرستان زرین دشت نامید گفت:‌خواستار اجرای عدالت و رفع تبعیض و پرداخت حقوق براساس اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش مبنی بر پرداخت ۸۰ درصد حقوق مطابق هیات علمی دانشگاه ها هستیم.
برخی دیگربا اشاره به مشکلات معیشتی،خواستار رسیدگی به درخواست های خود شدند و اعلام کردند که تبعیض را برنمی تابند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از پیوست‌های اصلی اجرای سند تحول بنیادین رتبه‌بندی معلمان است که باید توجه داشتیم این رتبه بندی و مطالبه بحق را تبدیل به بحران نکنیم.
فرهاد اسماعیلی افزود: آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی به دنبال رتبه بندی معلمان هستند و یقین داریم این رتبه بندی به عنوان خواسته اصلی معلمان اجرا خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: با نقل و انتقال قریب به پنج هزار معلم استان موافقت کردیم تا بخشی از مشکلات فرهنگیان برطرف شود.
 

برچسب‌ها معلم فرهنگیان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معلم فرهنگیان فارس معلم فرهنگیان فارس رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی لاشکی با بیان اینکه بزرگداشت مقام معلم فقط به بهانه یک روز و ۱۲ اردیبهشت نیست گفت،: همه موظفیم برای تکریم این مقام همه روزه تلاش کنیم.

وی با عنوان اینکه معلم تا پایان عمر معلم است، ادامه داد: اینکه در هفته معلم به پیشکسوتان عددی داده نمی‌شود قابل تحمل است و باید این مسئله زیربنایی اصلاح شود.

احمدی با بیان اینکه معلم عامل توسعه است و اگر قرار باشد تحولی اتفاق بیفتد منشأ آن از انسان و آموزش و پرورش است، تصریح کرد: اگر جامعه به معلم بها بدهد آینده کشور را ساخته است و برای نظام تعلیم و تربیت چند عنصر از جمله فضای آموزشی، کتاب و بودجه و مهم‌تر از همه معلم نیاز است.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رکن اساسی برای اجرای تحول است و معلمی که باور داشته باشد رکن این محور خواهد بود.

احمدی گفت: در برنامه تحولی اقدامات خوبی را شروع کردیم و اتفاقات بزرگی در سه سال گذشته رقم خورده است و تأسیس سازمان ملی تربیت کودک از اقدامات مهم است.

وی با بیان اینکه اکنون مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها در اختیار سازمان دیگری بودند و به گونه‌ای خاص آموزش می‌دادند ادامه داد این در حالی که در هیچ جای دنیا بخشی از آموزش در اختیار وزارتخانه دیگر و بخشی در اختیار آموزش و پرورش نیست.

وی با بیان اینکه ۷ میلیون کودک زیر ۷ سال در کشور وجود دارد گفت: برای این تحول باید رتبه بندی رخ می‌داد و الحمدلله نظام رتبه‌بندی معلمان انجام شد.

احمدی با عنوان اینکه رتبه و درجه در نظام رتبه بندی مهم نیست، گفت: اساسنامه نهضت سوادآموزی در برنامه هفتم تغییر پیدا خواهد کرد افزوده برای معلمان فعال در مدارس غیردولتی نیز مصوبه گرفته شده است و قانون شدید اعلام می‌کند که در مدارس غیر دولتی و باید قانون کار کامل پرداخت شود.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: در قانون بودجه سال جاری رقمی برای نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است، همچنین برای جذب ۲۰۵ هزار نیروی انسانی سهمیه گرفته شده است.

وی ساماندهی باباهای مدرسه و نیروهای خدماتی را از برنامه‌های مهم ذکر کرد.

کد خبر 6097942

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای ارتقای سیستم آموزشی/ معلمان درصدر حل مسائل هستند
  • صحرایی: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • جزئیات جدید از همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند