Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@05:49:27 GMT

صبح جمعه با شما به آنتن برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۱۱۴

صبح جمعه با شما به آنتن برمی‌گردد

کارگردان برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» از پخش مجدد این برنامه پس از مرخصی دو ماهه خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساجد قدوسیان تهیه کننده، سردبیر و کارگردان «صبح جمعه با شما» از اضافه شدن نویسندگان جدید به این برنامه خبر داد و گفت: در این دو ماه که به احترام ایام سوگواری برنامه نداشتیم بیکار نبودیم و بیشتر در راستای ترمیم گروه نویسندگان برنامه متمرکز بودیم و البته برخی به جمع نویسندگان برنامه اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قدوسیان درباره چگونگی ضبط برنامه در شرایط کرونا نیز ابراز امیدواری کرد که از این پس همه گروه بتوانند به نحوی دور هم جمع شوند. 

این تهیه‌کننده افزود: از آنجا که تقریباًٌ همه عوامل برنامه واکسینه شده‌اند امیدوارم با رعایت مستمر شیوه‌نامه‌های بهداشتی بتوانیم هنگام ضبط همه عوامل برنامه را کنار هم داشته باشیم. اما درباره ضبط برنامه در حضور تماشاگران همچنان جای نگرانی وجود دارد. امیدواریم که به زودی و با همت مسئولان و مردم، همه کشور واکسینه شوند و باز هم امکان ضبط برنامه با حضور مخاطبان محقق شود.

«صبح جمعه با شما» پس از مرخصی دو ماهه 16 مهرماه 1400 مصادف با اول ماه ربیع الاول و همزمان با روز جهانی کودک به تهیه‌کنندگی، سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان ساعت 9 صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

آیا تلویزیون دوباره «دودکش» می‌سازد؟فیلم‌های «مریلا زارعی» سوژه آخرین هفته تابستان تلویزیون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رادیو رسانه ملی رادیو رسانه ملی صبح جمعه با شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد

به‌نظر می‌رسد HTC روی گوشی جدیدی کار می‌کند که احتمالاً به‌زودی عرضه خواهد شد. این گوشی در گیک‌بنچ رؤیت شده و گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است.

گوشی جدید اچ‌تی‌سی شناسه‌ی 2QDA100 را دارد و احتمالاً جانشین U23 خواهد بود؛ بنابراین، می‌توان حدس زد که با نام U24 یا U24 Pro معرفی شود. گوشی جدید HTC در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱٬۰۹۵ و ۳٬۰۰۶ را کسب کرده است.

انتظار می‌رود که گوشی ۲۰۲۴ اچ‌تی‌سی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز باشد که پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای و گرافیک Adreno 720 در آن قرار دارد. این گوشی احتمالاً ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

گوشی HTC مدل U23 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کرد؛ بنابراین، انتظار داریم که سری U24 عملکرد بهتری داشته باشد. گواهی Bluetooth SIG تأیید می‌کند که این دستگاه از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل گوشی جدید HTC هنوز اعلام نشده‌اند؛ اما احتمالاً این محصول شباهت‌های بسیاری با نسل قبل خود خواهد داشت؛ مانند نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب با استاندارد IP67.

باتری U24 ممکن است پرظرفیت‌تر از باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی موجود در سری U23 باشد. درحال‌حاضر، جزئیاتی درباره‌ی قیمت گوشی جدید اچ‌تی‌سی و زمان عرضه‌ی آن موجود نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم